Vaccineren? Laat u goed informeren!

Hans Vosgezang

Belangrijke informatie over het griepvaccin

Er staat een massale vaccinatie op stapel die de overheid mogelijk aan de
gehele bevolking wil geven. Dit keer tegen de Mexicaanse griep. Is het wel
slim om daar klakkeloos in mee te gaan? In deze brochure dragen wij u een
aantal punten aan om in overweging te nemen.

Wij raden u aan om zelf op onderzoek uit te gaan en u zeer goed te laten
informeren. Alleen op basis van goede, eerlijke, betrouwbare en
onafhankelijke informatie kunt u een weloverwogen beslissing nemen.

Het vaccin is onvoldoende getest

Het vaccin is met spoed ontwikkeld en wordt zo aan de bevolking aangeboden.
De tests die normaal voorafgaan aan het beschikbaar stellen van
geneesmiddelen worden hierbij grotendeels overgeslagen. Op basis van de
versnelde goedkeuring van het vogelgriep vaccin (HSN1), wordt het nieuwe
vaccin tegen de Mexicaanse griep (H1N1) zo goed als ongetest geproduceerd.
Ook zijn er op dit moment nog geen testresultaten voor kinderen tot 18 jaar.
Met andere woorden, de effecten van het vaccin op de gezondheid op lange
termijn zijn compleet onduidelijk. En zoals in de volgende punten duidelijk
wordt gemaakt, is er grote reden tot bezorgdheid over de gevolgen van het
vaccin.

Lees verder op http://www.2m11.nl/Vaccinatie/vaccineren.html

Bewijsstukken ingredi�nten van de Mexicaanse Griepprik vindt u op;
http://tinyurl.com/griepprik/

Zie ook: http://silviavideler.punt.nl/#493979

karlos

Hans Vosgezang had uiteengezet :

> Belangrijke informatie over het griepvaccin

> knip nonsens

Donder toch terug op naar Nederland met uw onzin, leugens en uw
religieuze dubbele agenda.

--
VG
Karlos

s|b

Hans Vosgezang schreef:

> [...]
> informeren. Alleen op basis van goede, eerlijke, betrouwbare en
> onafhankelijke informatie kunt u een weloverwogen beslissing nemen.

Jij bent er zo eentje met een alluminiumhoedje op, niet? ;-)

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Lepus Arcticus

Hans Vosgezang wrote:

> knip zever

En hou je koeien weg van treinen, of ze geven geen melk meer. :)

Hans Vosgezang

"s|b" <m...@privacy.invalid> schreef in bericht

> Jij bent er zo eentje met een alluminiumhoedje op, niet? ;-)

Nee, dat was mijn buurman Arjen Witzel!

uncle

"Hans Vosgezang" <vosg...@joehoe.com> wrote in message

> Belangrijke informatie over het griepvaccin

Hollandsche kletskoek.
Als onze Mark Peeters hier geen ko(s)mische graten in ziet,- ik ook niet.
u.

mur

Hans Vosgezang wrote:

> Het vaccin is onvoldoende getest

F*** Off !
Ga verder met drugs gedogen, en diep die skelde nu uit.

Ik ga me laten vaccineren, niet om mezelf te beschermen, maar wel voor
mijn klanten. Punt.

s|b

uncle schreef:

> Hollandsche kletskoek.
> Als onze Mark Peeters hier geen ko(s)mische graten in ziet,- ik ook niet.
> u.

Toch nog eentje die zich Mark Peeters herinnert. Wat is er eigenlijk van
die mens geworden?

s|b

wannes schreef:

> Overlaatst nog gezien in Antwerpen met een bord en flyers.
> Blogt op :http://markpeeters.skynetblogs.be/

Ik zie dat ie nog altijd aan vrije associatie doet. Fantastisch! :-)

s|b

wannes schreef:

> http://lvb.net/item/7764

Stukken van bekeken en ik kan alleen maar zeggen dat 'Amadee'
verwerpelijk bezig is geweest... |-)

uncle

"s|b" <m...@privacy.invalid> wrote in message news:4af33cf1$1...@news4us.nl...

> Toch nog eentje die zich Mark Peeters herinnert. Wat is er eigenlijk van
> die mens geworden?

Vreemd dat deze schertsfiguur nooit de stupide grenzen van lvb en bepol
overschrijdt.
(DS werd allicht door mijn abituri�nte MonicaC ingelicht.)
u.

Hans Vosgezang

"mur" <g...@spam.nl> schreef in bericht news:hcvbgl$13b4$1...@nl-news.euro.net...

Nou ik zal jullie graf bezoeken... als ik plassen moet. ;-)))

uncle

"karlos" <use...@karlos.org> wrote in message

> Donder toch terug op naar Nederland met uw onzin, leugens en uw religieuze
> dubbele agenda.

Ah, net zoals Hans 1 rib van Adam/Hugo ;))
Willy

Op zolder

"uncle" <uncle...@hotmail.com> schreef in bericht
Hollanders kunt ge toch van alles wijsmaken he'.

Tom De Moor

In article <4e762$4af3620f$5457aaf8$23...@cache4.tilbu1.nb.home.nl>,
vosg...@joehoe.com says...

> Nou ik zal jullie graf bezoeken... als ik plassen moet. ;-)))

Geen enkel probleem mee.

We kunnen als tegenprestatie je woning bezoeken en de acties welke je
plant voor het graf aan je voordeur uitvoeren. Eens zien wie er de
meeste last van zal hebben.

Stomme kloot-hollander! (*)

Tom De Moor

(*) en dat in de beste betekenis van het woord!

VH

On Nov 6, 2:42 am, karlos <use...@karlos.org> wrote:

> Donder toch terug op naar Nederland met uw onzin, leugens en uw
> religieuze dubbele agenda.

Ik wist niet dat Karlos zich kwaad kon maken en dan nog op tinternet.
Stultorum infinitus est numerus

Fustigator

Vitae forma vocatur VH <visua...@gmail.com>, die Fri, 6 Nov 2009
20:52:19 -0800 (PST), in littera
<6c1bb7b2-ac7d-4098...@h40g2000prf.googlegroups.com> in
foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Jij daarentegen....
--

Fusti

Hans Vosgezang

"Tom De Moor" <viper...@removethis.gmail.com> schreef in bericht

> (*) en dat in de beste betekenis van het woord!

Dat zou dan een pleonasme zijn want de Nederlanden betrok toch tot een deel
van Frankrijk! :o)

--
Regards from Hans Vosgezang
http://www.lchaim.nl

Vaccinatie Mexicaanse Griep?
Zie www.2m11.nl

Tom De Moor

In article <1c195$4af67398$5ed0e786$20...@cache1.tilbu1.nb.home.nl>,
vosg...@joehoe.com says...

> "Tom De Moor" <viper...@removethis.gmail.com> schreef in bericht

> Dat zou dan een pleonasme zijn want de Nederlanden betrok toch tot een deel
> van Frankrijk! :o)

Gebruik geen woorden die je niet snapt.

TDM

Luc Van Braekel

On Nov 6, 12:04 am, "uncle" <uncle00...@hotmail.com> wrote:

> Vreemd dat deze schertsfiguur nooit de stupide grenzen van lvb en bepol
> overschrijdt.

Een greep uit recente media-optredens van Mark Peeters:

DS: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=442DQF3M

Radio Nederland Wereldomroep: http://lvb.net/item/7677

Luc

Hayek

Even een realiteitstoets :

What Can You Learn From History?
(nvdr : voor K.I.C nooit iets, dus)

The last time we trusted industry and their
appointed government lackeys about the swine flu
vaccine, the vaccine ended up killing 300 times more
people than the flu itself! It was 1976, and an outbreak
of swine flu supposedly threatened the lives of millions.

But instead of the flu killing millions of people,
it claimed ONE life, whereas the vaccine turned out to
contain the real danger.

Twenty five people died from severe pulmonary
complications after receiving the swine flu vaccine, and
about 500 cases of Guillain-Barre Syndrome were reported
after vaccination. Some 300 claims were later filed by
families of Guillain-Barre Syndrome victims who died
from the disease.

The 1976 swine flu vaccine debacle ended up costing
the US government $3.5 billion in damages to some 4,000
vaccine injured Americans -- a direct result of the
CDC’s intensive vaccination campaign.

Speeding ahead with our current mass vaccination
policy after such a history lesson is plain foolish.
Apparently, those in charge have chosen to learn nothing.

I agree with Gale and Null when they say that being
anti-vaccine or pro-vaccine is not the most urgent issue
here.

The most critical point is to evaluate whether or
not there is legitimate, sound science to support either
position. They write:

“… in this regard, the vaccine manufacturers
and our federal health agencies have failed in the past,
and continue to fail today. And they fail dismally.

There is absolutely no evidence for
sound-scientific protocol or anything resembling a
gold-standard behind the swine flu infection statistics
and vaccine efficacy and safety clinical trials to
support Obama’s and his health advisors’ claims.
Instead, the reports on hospitalizations and deaths due
to the H1N1 virus are grossly distorted.”

UNQUOTE
uit
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/11/17/Obama-Administration-Launches-Deceptive-Swine-Flu-Propaganda-Blitz.aspx

Den Uwe.
He lies and he cheats, but he lies down at your feet.
Your ginger love still brings me to my knees.

--
Als ik nu op dit moment geld transfereer [in België]
naar een

Hayek

Als je hem altijd naar de mond praat, wordt hij
inderdaad nooit kwaad. Is hij niet wat te oud en te
Keltisch Ros voor jou ?

Uwe Hayek.

--
Als ik nu op dit moment geld transfereer [in Belgi�]

Hayek

Beste Luc,

jouw *niet* geloven in samenzweringstheori�n komt nu
zowat op hetzelfde neer als MP niet-geloven in ruimtereizen.