Probeer dit eens

1 view

Je collega

Snel geld verdienen met een gratis pay pal rekening

Mensen dit moet je echt eens met zijn alle gaan proberen het kost je maar 6
euro startgeld en bijna geen vrije tijd en toch als iedereen op een eerlijke
manier mee doet verdienen we allemaal op een makkelijke manier geld.

Ik zelf stond er ook een beetje angstig tegen aan te hikken of ik het wel
moest gaan doen.

Tot er iemand tegen me zei van wat kan er mis gaan voor die 6 euro,je kan
natuurlijk die 6 euro verspelen dacht ik maar niets is minder waar.

Het duurde even voor het opgang kwam maar nu ik een paar weken bezig ben
beginnen de euro`s langzaam aan binnen te komen,met als gevolg dat ik mijn 6
euro al weer dik terug verdient heb en ik zeker nog een poosje door ga met
op deze manier geld verdienen.

Het is toch lekker naast je vaste baan een paar centen bij te verdienen

Wat is er zo interessant aan dit concept?

* Het kost je bijna geen tijd en slechts een eenmalige
investering van 6 euro.

* Het gaat snel en zorgt voor een zeer interessant extra inkomen.

Nu volgt hoe je het best te werk gaat met deze formule. Lees dit
zeer aandachtig door, je zult versteld staan!

LEES AUB DIT BERICHT EERST GOED EN HELEMAAL DOOR!

HET WERKT ECHT ALS U DE AANWIJZINGEN PRECIES OPVOLGT EN EERLIJK SPEELT.

Een manier om gemakkelijk en snel geld te verdienen met Paypal!
Met maar een investering van 6 euro.

Aanbevolen door Oprah Winfrey en 100% legaal.

BELANGRIJK: Dit is geen afpersing; het is niet onfatsoenlijk;het is niet
illegaal; het werkt echt!

Het werkt echt als iedereen die meedoet de aanwijzingen precies opvolgt!
Verdien mooi geld met maar een eenmalige investering van 6 euro.

Hier is iedereen gelijk en iedereen verdient eraan. Je betaald 1 keer en dat
doet iedereen.

Als alle aanwijzingen worden opgevolgd zul je binnenkort mooie
inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en
integriteit van de deelnemers.
Zet het succes voort door zorgvuldig de instructies op te volgen.
Het heeft mij 10 minuten gekost om mij aan te melden bij Paypal en de 6
euro te
investeren.

Hoe meer moeite je doet om dit bericht overal te posten, mailen en
versturen, des te meer mensen zullen er meedoen, des te meer verdien jij!

Geef niet op na een paar dagen indien je merkt dat er nog niet veel mensen
meedoen.

Dit is normaal, de mensen moeten overtuigd zijn dat dit echt werkt. Begin
daarom met je vrienden. Indien zij meedoen kan je hen tonen

dat het geld op je paypal rekening is toegekomen en zo gaat de bal aan het
rollen.

Nu volgt hoe het werkt en nog belangrijker, waarom het werkt.

De 4 eenvoudige stappen naar succes:

Stap 1:

Trek een paar minuten uit om je aan te melden bij Paypal.

Paypal is een internationaal internet betalingssysteem en onderdeel van
eBay. Het is de veilige en vertrouwde manier om te betalen voor goederen of
om geld naar anderen te sturen voor iedereen die een e-mail adres heeft. Op
deze manier zullen andere deelnemers jouw bankgegevens niet te weten komen
en dat is veilig!

Dit kan heel simpel en veilig via jouw (zelf zeer eenvoudig aan te maken)
Internet Account van Paypal. Dit MOET wel een Premium of Business Account
zijn!! (Allebei natuurlijk geheel GRATIS)

Meld je nu aan bij Paypal:

http://www.paypal.nl of http://www.paypal.be of http://www.paypal.com

Gebruik hetzelfde e-mail adres als die in de lijst (zie e-mail
adressenlijst
hieronder),
zodat de andere deelnemers geld kunnen overmaken. Paypal werkt zeer
eenvoudig en is absoluut veilig! Volg gewoon stap per stap.

Stap 2:

Als je je Paypal account hebt aangemaakt, gebruik Paypal dan om
naar elk van de 6 e-mail adressen (zie e-mail adressenlijst onderaan)
individueel 1 euro over te maken.
(Paypal gebruikt namelijk alleen e-mail adressen om geld over te maken)

Bij iedereen die je betaald moet je om alles legaal te houden, als
omschrijving (bij "Onderwerp en bericht" ) het volgende vermelden: "Onthoud
mijn naam op uw mailinglist!"

Als je het geld niet stuurt en toch besluit de boodschap te plaatsen met
jouw naam erin, zal Paypal (en anders Ebay) hier vrij snel achterkomen en je
account onmiddellijk beëindigen!)
Zorg ervoor dat er geen typefouten in de e-mail adressen zit.

Stap 3:

Verwijder nu het eerste e-mail adres uit de ondertaande lijst (zie e-mail
adressenlijst hieronder) en schuif de andere adressen door.(6 wordt 5, 5
wordt 4 etc..) en voeg je eigen e-mail adres toe als nummer 6 in de lijst.

Let op: wis nummer 1 en dus niet nummer 6!
Je moet iedereen doorschuiven naar boven.

Zorg dat nu zoveel mogelijk mensen deze brief te lezen krijgen.
Hoe meer mensen deze brief lezen, hoe meer er mee zullen doen en hoe meer
jij zult verdienen.

LET OP: zorg dat je geen fout maakt bij volgorde van de e-mail adressen, dat
je niemand vergeet en dat alle e-mail adressen CORRECT geschreven zijn.

Stap 4:

Verander dit bericht nu zodanig dat jij het weer kunt gebruiken om door te
sturen. Zorg er nu voor dat jou persoonlijke gegevens erin vermeld staan.
Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen,
nieuwsgroepen, forums etc..
Hoe meer mensen je bereikt, hoe groter jouw inkomsten!

Als je opklimt naar de 1e plek heb je in potentie duizenden euro's op je
account!!

Ik had een lijst toegestuurd gekregen met 6 e-mail adressen. Ik heb naar
elk
e-mail adres 1 euro overgemaakt via Paypal. Daarna heb ik het eerste adres

gewist en mijn e-mail adres onderaan geplaatst, zoals je op onderstaande
lijst kunt zien.

De lijst met de 6 e-mail adressen werd:

1 mea...@live.nl

2 ger...@chello.nl

3 cblo...@live.nl

4 corn...@live.nl

5 myt...@live.nl

6 pietj...@gmail.com => dit is mijn paypal adres.

Je start nu met deze 6 e-mails.

Indien je die 6 euro (naar elk e-mail adres 1 euro) hebt overgemaakt,
verwijder je
het eerste e-mail adres mea...@live.nl en plaats je de uwe
onderaan, dit geeft dan volgend resultaat:

1 ger...@chello.nl

2 cblo...@live.nl

3 corn...@live.nl

4 myt...@live.nl

5 pietj...@gmail.com

6 Uw e-mail adres

Verstuur dit bericht (met deze laatste lijst met uw naam erin vermeld) door
naar zoveel mogelijk mensen (begin met vrienden, kennissen en al je
contactpersonen). Geef de geïnteresseerden dezelfde informatie door die je
hebt gekregen van mij. Hierbij moeten zij de bovenstaande lijst aanpassen
als volgt

1 cblo...@live.nl

2 corn...@live.nl

3 myt...@live.nl

4 pietj...@gmail.com

5 Uw e-mail adres

6 het e-mail adres van de persoon die dit bericht ontvangt

Rekenvoorbeeld:

Stel dat je 5 mensen hebt die met u meedoen (een erg laag voorbeeld).Je hebt
dan
5 euro verdiend, want ze hebben zonet elk 1 euro naar uw account
overgeschreven. (je e-mail adres stond nu op plaats 6)

Elk van die vijf die jou 1 euro stuurden, doen net zo goed hun best en
vinden
bijvoorbeeld ook 5 mensen die willen meedoen . Je verdient dus 25 euro.

(je e-mail adres stond nu op plaats 5)

Er zijn nu reeds 25 mensen die deze lijst hebben ontvangen (met uw e-mail
adres nu op de 4de plek) en vinden onder hun kennissen ook slechts 5
deelnemers.
Dit brengt een inkomen van 125 euro.

Er zijn nu reeds 125 personen (met uw e-mail adres op de 3de plaats) en
vinden ook allemaal slechts
5 mensen, waarmee je dus 625 euro verdient.

Maar nu wordt het pas echt leuk. U bent nu reeds met 625 deelnemers Zij
vinden per persoon slechts 5 deelnemers, die dus netjes hun 1 euro aan jou
betalen en jij krijgt hierdoor 3.125 euro (je stond met uw e-mail adres op
de
2de plaats).
En deze mensen sturen allemaal een mailtje naar hun vrienden en kennissen en
weten maar 5 per persoon te vinden (terwijl jouw e-mail adres op de 1ste
plaats staat).
Je ontvangt nu nog eens een 15.625 euro.

En dit allemaal met een investering van slechts 6 euro!

En dan te bedenken dat er misschien wel meer mensen aanmelden dan alleen
maar 5 per keer!

En maar 6 euro voor een kans uit duizenden. Wat heb je te verliezen???

LET OP: ZORG ERVOOR DAT DE E-MAIL ADRESSEN JUIST GESCHREVEN ZIJN !!!!!

ANDERS KOMT DIE 1 EURO NIET BIJ DE PERSOON IN KWESTIE TOE

Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken!

Houd daarbij in gedachten dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele
duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze methode zullen
ontdekken. Zoals jij nu!
Dus, durf jij 6 euro in te zetten om te kijken of het werkt?
Je zult er sowieso geen spijt van krijgen. Dat heb ik al gemerkt.

HEB JE GEEN ZIN OM VAN DEZE DIENST GEBRUIK TE MAKEN STUUR DIT BERICHT DAN
AUB DOOR NAAR ZO VEEL MOGELIJK MENSEN OM HUN OOK DEZE KANS TE GEVEN EN DENK
ER AAN DIT IS 100% LEGAAL!!!!

TIP: Hoe te posten in forums?

Gebruik Firefox, Safari of Internet Explorer en begin met zoeken naar
diverse nieuwsgroepen en Forums.

(On-line forums, message boards, bulletin boards, chat sites, discussie
groepen)

Bijvoorbeeld log in bij een zoekmachines zoals Google.com, Yahoo.com...

Zoek dan op "miljonairs message board", "verdien geld forum", "banen
website" of "business message board" etc..

Er zijn er duizenden. Bezoek ze één voor één en zoek de optie/knop "post a
New message".

Knip en plak deze tekst in de message.

Vul een pakkend "subject" in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt
naar jou bericht.

Ga zo een aantal forums etc.. af.

Ik wens je veel succes!

Pietje

Mensen durf eens een gokje te wagen het werkt!!!!