FW: bayrampaşa

Gülizar Tuncer

to Bayrampaşa grup
merhaba arkadaşlar,

biliyorsunuz bayrampaşayla ilgili ikinci iddianame hazırlanıp 10. ağır cezaya gönderilmişti. mahkeme iddianamenin kabulünden sonra dosyayla ilgili birleştirme kararı alıp bakırköy ağır cezaya göndermiş. dosya postaya verildi, ben son anda iddianame ve birleştirme kararını alabildim. dün baro görevlisi arkadaşın flashına yükleyip kendime gönderdiğim dosyaları açamamıştım. bugün biraz uğraşınca açabildim ve size gönderiyorum.

bu davayla ilgili basında çıkan haberlerde hep askerlere yüzlerce yıl hapis cezası istendiği yazıyor ama tck 24 ve 25. maddeler gereği cezasızlık haline hiç değinilmiyor.

bence dosya bakırköy ağır cezaya gelince, dosyanın tamamını alıp inceledikten sonra bu konuya ilişkin komisyon olarak bir açıklama yapabiliriz. zaten takipsizliklere itiraz için de görüşmemiz gerekiyor.

iddianame ve görevsizlik kararını öncelikle size gönderiyorum. sonra da günlerdir arayıp iddianameyi soran gazeteci arkadaşlara göndereceğim. hiç olmazsa yüzlerce yıl hapis cezasının ardından yatan gerçeği yazarlar.

görüşmek üzere. herkese selam ve sevgiler.

From: tuncer...@hotmail.com
To: tuncer...@hotmail.com
Subject: bayrampaşa
Date: Wed, 11 Mar 2015 13:22:33 +0200