Bayrampaşa Takipsizliğe İtiraz Hk

Güçlü Sevimli

to bayrampa...@googlegroups.com, severalb...@gmail.com, Fatih Demir, Fikret Ilkiz, Gülizar Tuncer, Hasan Fehmi Demir, erhan...@istanbulbarosu.org.tr, Oya Aslan, severalb...@istanbulbarosu.org.tr
Arkadaşlar merhaba,

Takipsizlik kararına ben bir itiraz yazdım. Size de gönderiyorum.
Several Abla'larla bu itirazı birlikte verebiliriz demiştik. İsterseniz bir bakın dilekçeye eksiği ve eklenmesi gereken yerleri yapıp son halini verebilirz.

Öte yandan dosyanın tamamı henüz elimizde değil. O yüzden takipsizliğe gerekçe olan bazı hususları aslında elbette dosyadan sağlamasını almak da gerekebilir. ( başka yerde olunduğuna veya izinli olunduğuna dair belge sunan şüpheliler açısından özellikle)

Bir de yaklaşan duruşma ve birleşen dosya açısından toplantı yapmak gerekiyor. Birleşmesi için Bakırköy 13 ACM'ye gönderilen dosyanın tamamını Fehmi abiler bu hafta almış oluyorlar. Sonrasında dosyayı tasnif edicekler. Her birimiz dosyayı alıp inceleyip toplantı yapılması daha iyi gibi. Bu kapsamda olmak üzere önümüzdeki hafta telefonlaşıp toplantı gününü belirleyebiliriz.

Şimdilik böyle diyeyim.

sevgi ve saygılar, Güçlü.
bayrampaşa Takipsizliğe İtiraz.docx

several ballıkaya

to Güçlü Sevimli, bayrampa...@googlegroups.com
Güçlü'nün hazırladığı dilekçe benim içinde uygun, ancak  Halil İbrahim Tüysüz ile ilgili bazı eklemeler yapılabilir mi . ?

Halil İbrahim Tüysüz operasyon sırasında İl Jandarma Alay Komutanı sıfatı ile Bayrampaşa ve Ümraniye operasyonlarının komutanı durumunda. Operasyona katılan tüm birlikler il jandarma komutasındaki eğitimin ardından önce Bayrampaşa ardından da Ümraniye operasyonlarına katıldıkları düşünülürse   Halil İbrahim Tüysüz'ün Ümraniye'deydim beyanı geçerli olamaz.

Kemal Cambaz ifadesinde operasyon ile ilgili toplantıda (Balmumcu) İl jandarma Alay Komutanı Halil İbrahim Tüysüz'ünde bulunduğunu söylüyor.

  Aytaç Yalman'ın beyanlarında operasyon hakkındaki bilgi ve belgelerin İl jandarma Alay Komutanlığında bulunduğunu operasyonun burada planlandığını söylüyor.

Dosyadaki bilgi ve belgelere göre H.İbrahim Tüysüz operasyon komutanlarından. Planlama ve uygulama aşamasında sürecin yürütücüsü durumunda.

Tüm bunlar dikkate alındığında amir sıfatı ile operasyonu planlayan ve bilfiil yöneten  H.İbrahim Tüysüz'ün beyanı esas alınarak takipsizlik kararı vermesi hukuka uygun değil.