Globobs - Internaciaj kaj lokaj novaĵoj tradukitaj en Esperanton

Julia Noe

to Bavelo aktuell
Globobs - Internaciaj kaj lokaj novaĵoj tradukitaj en Esperanton el 250 amaskomunikiloj de pli ol 100 landoj

Kiu estas malantaŭ Globobs?
Hocine REGUIDA, 45-jaraĝa, mi loĝas en Francio. Mia kariero estas dividita inter IT kaj la humanitara sektoro. Ekde la komenco de 2021 mi laboras pri ĉi tiu ambicia projekto, ideala okazo, kiu kondukis min eklerni Esperanton.

Kial Globobs?
La misio de Globobs estas antaŭenigi interkulturecon kaj malfermitecon de iliaj legantoj donante al ili al nefiltritajn informojn por helpi ilin pli bone kompreni la mondon en kiu ni vivas.

Defioj de Globobs
Kreante Globobs, mi aspiras oferti sendependan retejon, kie la libereco de ĉiuj opinioj estos respektata. Kun iom pli ol 100 landoj kovritaj kaj preskaŭ 300 amaskomunikiloj ĉe la lanĉo, la celo de Globobs estas kovri ĉiujn sentemojn en ĉiuj landoj kaj tiel doni al la leganto la ŝancon vidi la mondon alimaniere. La celo estas ambicia, sed ni kredas je ĝi. Mi ankaŭ aspiras certigi striktan politikon pri protektado de datumoj, evitante dividi viajn datumojn kun publikaj kaj privataj aktoroj. Tial mi elektis apriore ne fidi je reklamaj enspezoj por financi Globobs. Pro ĉiuj ĉi tiuj kialoj, post la lanĉa periodo, ni ofertos al vi justan abonsistemon. La defioj estas multaj: plibonigi la maŝintradukan sistemon, disvolvi funkciojn, permesante eĉ pli efikan aliron al ĉiuj ĉi tiuj fontoj, validigi daŭrajn kaj justajn partnerecojn kun ĉiuj amaskomunikiloj, ktp. Globobs devas do baziĝi sur ekonomia modelo farebla por atingi ĉi tiujn celojn. Do mi fidas vian subtenon.

Dankon,
Hocine REGUIDA
Fondinto de Globobs

https://globobs.com/