Fwd: AVE - invito al nia somera evento en kastelo Greziljono - 27-29a de Augusto

Julia Noe

to Bavelo aktuell
Karaj,

jen invito de Manfred por ĉeesta renkontiĝo en kastelo Grezijono fine de aŭgusto.

Kore, Julia.

to Bavelo aktuell
Karaj,

bedauxrinde la antauxe plusendita invito de Manfred al Grezijono ne plu validas.
La kunveno inter AVE kaj EEU nun ne okazos. Kaj ankau ne la kunveno de AVE; sed restos la kunveno de EEU.

Kore, Julia.

Julia Noe
Wildtalstraße 20
79108 Freiburg
0049 (0) 761-47095377

PS Bitte denken Sie an die Umwelt, bevor Sie diese E-Mail drucken / Pripensu medion antaux ol presi tiun retposxton. / Please think about our Environment before printing this e-mail.

| (_)       | _PGP_Key-ID:_3A4296C6_)
CE7E 67D5 A898 6A24 0983 58B0 308B 39D0 3A42 96C6