Ne maltrafu jenajn / Tolle Treffen mit Bewegung

1 view

unie...@posteo.de

to Bavelo aktuell

(eo) Saluton, amikoj moviĝemaj!

 Mi volas memorigi vin pri du belaj aranĝoj tre baldaŭaj:

 sab 25.6.22 BAVELO-migrado (pli prave: promenado) ĉe Waiblingen
  --- bonvolu laŭeble anonci vin ĉe Alois Eder kaj Barbara Bertrand

 sab 02.7.22 Amika Tago kun germanaj kaj francaj Esperantistoj en Selestat, Alzaco
 --- bonvolu laŭeble anonci vin ĉe Edmond Ludwig / Ursula Niesert

~~~~~~~~~~

(de) Saluton, bewegungsfreudige Esperantofreunde!

Gerne erinnere ich an zwei sehr schöne Zusammenkünfte in nächster Zukunft:

 Sa 25.6.22 BAVELO-Wanderung (genauer: Spaziergang) bei Waiblingen
 --- Bitte kurz anmelden bei Alois Eder / Barbara Bertrand

 Sa 02.7.22 Amika Tago mit deutschen und französischen Freunden in Selestat, Elsass
 --- Bitte kurz anmelden bei Edmond Ludwig / Ursula Niesert

Mi ĝojas revidi vin baldaŭ / ich freu mich auf ein baldiges Wiedersehen

Amike Ursula

--

Ursula Niesert · Ursula....@esperanto.de
nova poŝtkesto: unie...@posteo.de · tel (+49) 761 - 289 299

>Estas karakterize por propagando, ke ĝi ne klarigas la diversajn aspektojn de iu temo kaj
miksas opinion kaj informon. Kiu uzas propagandon, ne volas diskuti kaj konvinki per
argumentoj, sed influi emociojn kaj konduton de homoj...<

"Charakteristisch für Propaganda ist, dass sie die verschiedenen Seiten einer Thematik nicht darlegt
und Meinung und Information vermischt. Wer Propaganda betreibt, möchte nicht diskutieren und mit
Argumenten überzeugen, sondern Emotionen und Verhalten der Menschen beeinflussen..."

Bundeszentrale für politische Bildung: Was ist Propaganda?