Eva Fitzelová und Johannes Mueller, Ludwigsburg, ausgezeichnet als elstaraj agantoj

Alois Eder

to bavelo-aktuell

Dum la 2-a Virtuala Kongreso de Esperanto ĉijare 14 personoj diplomiĝis kiel elstaraj agantoj por Esperanto, inter ili Eva Fitzelová kaj Johannes Mueller el Ludwigsburg pro ilia agado kiel kreintoj kaj prizorgantoj de la podkasto kern.punkto.info.

Bavelo fieras pri siaj internacie aktivaj membroj kaj ni gratulas al ili pro ilia estingiĝo. Ni rekomendas aŭskulti kern.punkto.info pro iliaj interesaj temoj. Kaj laŭeble ankaŭ donu eĥon al ili, kiam la elsendaĵo plaĉis al vi.

Eva Fitzelová und Johannes Mueller aus Ludwigsburg wurden beim Zweiten Virtuellen Esperantokongress 2021 als „elstaraj agantoj“ ausgezeichnet. Ihr esperantosprachiger Podcast kern.punkto.info befasst sich mit aktuellen Themen aus Technik, Wissenschaft und Kultur in unterhaltsamer Form. Eine gute Gelegenheit, das Hörverstehen von Esperanto zu üben.

Alois Eder