Promenado en Graufthal la 29an de augusto

unie...@posteo.de

to Bavelo aktuell
Karaj amikoj,
el Orienta Francio venas interesa propono pri komuna promenado
en norda Alzaco, ĉ. 80 km okcidente de Karlsruhe. Legu mem ...
Liebe Freunde,
aus Ostfrankreich kommt ein interessanter Vorschlag zu einer
gemeinsamen Wanderung im Nordelsass, ca. 80 km westlich von
Karlsruhe. Lest selbst ...

---
Ursula Niesert ____________________________________ La plej pribatalata tereno de la mondo situas ekzakte inter viaj oreloj. Das meistumkämpfte Gebiet liegt genau zwischen deinen Ohren.

-------- Originalnachricht --------

Betreff: Tr: Promenado en Graufthal la 29an de augusto

Datum: 2021-08-13T11:33:25+0200

‌En Vandoeuvre la 13an de augusto 2021

‌Karaj geamikoj
Mi esperas, ke vi bone fartas.
Mi plusendas la mesaghon pri la promenado en Graufthal, kiun vi povas plusendi al proksimaj esperantistoj.
Graufthalestas proksime de Saverne kaj Phalbourg.
Amike,
Jean-Luc Thibias

Saluton al ĉiuj,  Ni proponas al vi malkovri la domon de la rokoj (maison des rochers) en Graufthal (norda Elzaso, departemento Bas Rhin) je la 29a de aùgusto.

Ni rendevuos je la 12a horo por la tagmanĝo en restoracio de Oberhof Eckartzwiller ( 03 88 03 52 42 ) (por la automatan gvidilon,  indiku : oberhof 67330). Chiu elektos sian propran manghajhon.

Poste ni vizitos la domon de la rokoj kaj la ruinojn de la mezepoka abatejo en  Eschbourg - Graufthal.

Se restos tempo, la kuraghuloj povos iom migradi dum duonhoro,

Se vi estas interesata, bonvolu respondi antaù la 20a de aùgusto al Liliane Bersweiler :  lili...@yahoo.fr

Kompreneble, dum tiu aktivado, ni devos respekti la tiamajn regulojn pri la protekto kontrau la kronviruso,

Mi tutkore salutas vin

Liliane
Graufthal4.pdf