Fwd: Subteno al Hostel Esperanto - Dua sezono!

Julia Noe

to Bavelo aktuell
Jen informcele por vi.

Kore, Julia.

---------- Forwarded message ---------
Von: AR <alek...@gmail.com>
Date: Mo., 11. Apr. 2022 um 18:02 Uhr
Subject: Subteno al Hostel Esperanto - Dua sezono!
To: Alex <alek...@gmail.com>

Saluton al ĉiuj
Same kiel pasintjare, mi sendas al vi tiun ĉi retpoŝton por subtenadi la junulargastejon Hostel Esperanto en Fortaleza, Brazilo.
Eĉ se dum la lastaj monatoj, la situacio ne plu estas tiom kritika (tamen ĝi ankorau ne estas la plej bona), almenau kelkaj vojaĝantoj reaperas.

Sed intertempe okazis granda teatraĵo: mi malkovris, tralegante la bankkontekstrakton, ke mia eksa kunsociulo disvojigis kaj ŝtelis grandan amason de mono. Kaj mi decidis malferi tribunalan proceson kontrau li. Krome, li ankau lasis al mi multajn nepagitajn fakturojn.
Eĉ se dum la lastaj monatoj mi sukcesis repagi plejmulton de la nepagitaj fakturoj, mi ne finis pagi ilin ĉiujn, kaj la malalta kvanto de gastoj ne permesas al mi sukcesi pagi kaj la normalajn elspezojn, kaj tiujn malnovajn fakturojn.
Krome estas ankau la advokataj kostoj kiuj estas altaj, sed necesaj.

Pro tiuj kialoj, mi ŝatus denove peti helpon al ĉiuj, kiuj povas helpi min. La celo estas alta, tamen atingi ĝin permesos al la Hostel Esperanto supervivi en la estonteco.

Le ligilo de la monkolektado estas tie: https://www.cotizup.com/esperanto

Se vi deziras scii pli pri la Hostel Esperanto, jen diversaj ligiloj:

Mi dankas pro via legado kaj pro via subteno.
Disvastigu bonvole tiun informon al multaj grupoj de esperantistoj, dissendlistoj, grupoj, asocioj, kluboj, ktp.

Mi pretas ĉiam respondi viajn retpoŝtojn, ne hezitu skribi al mi.

Plej amike,
Alekĉjo