ilk ileti :)

0 views
Skip to first unread message

gözde altan

unread,
Jan 10, 2012, 5:08:15 PM1/10/12
to BATI MÜZİĞİ KOROSU
Merhabalar :))

Herkeze merhaba demek istiyorum. Hemen konuya girip bazı gelişmeleri
ve kesinleşen parçaları vermek istiyorum. Öncelikle Serra
arkadaşımızın aracı olması ile koromuzda Electric Circus un vokali
tenor Mehmet Kaya ( do rock ta yıllardır program yapıyor olup aynı
zamanda Cem Köksal'ın vokalistidir.) yer alacaktır. Bu haberimden
sonra kesinleşen parçaları yazmak istiyorum.


1. İstiklal Marşı (5 ses acapella )

2. Requem For A Dream ( 5 ses piyano eşlikli ) ( parçanın piyano
eşliği bitti ) :)

3. Queen - Show must go on ( 5 ses piyano eşlikli ) ( parçanın piyano
eşliği bitti ) :)

4. Rammstain - Du Hast ( acapella )

5. Sinead o connor - Nothing Compares ( 5 ses piyano eşlikli )
( parçanın piyano eşliği bitti ) :)

6. zero to hero - herkul muzikalinden ( eşlik konusunda kararsızım ya
piyano ya da karaoke )

Bunlar kesinleşen parçalar... önerilerinizi bekliyorum :)



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages