basket??

1 view

Dusan Djurdjevic

to basket...@googlegroups.com
Pozdrav ljudi,ko bi imao interesa da ponovo krenemo sa nekim basketom???

Osman Beganovic

to basket...@googlegroups.com

Samo subota ili nedelja uhrzeit egal

Senad LATIC

to basket...@googlegroups.com
hi,
i ja sam ZA, ako bi bilo u nekom slobodnom terminu :-)

Darjan Emkic

to basket...@googlegroups.com

Ja sam naravno isto za...nedelja je dobar dan...nadam se da cemo skupit najmanje 8 kosarkasa :D

Nazalost, ove nedelje nisam tu...ali onda cu se potrudit da budem slobodan ;)

Poz svima,

Darjan Emkic, MSc

Date: Tue, 2 Oct 2012 20:44:42 +0200
Subject: Re: basket??
From: senad...@gmail.com
To: basket...@googlegroups.com

Vladimir Dadic

to basket...@googlegroups.com
Hi

Generalno sam za. Nedelja odgovara, ali sam fiks zauzet od 11.00h do 12.30h. Dobra vest je sto sam u to vreme na fudbalu u blizini Kendlerstrasse. Znaci meni bih konkretno odgovarala nedelja sa pocetkom 12h ili 13h.

Sta vi momci velite ???

Poz
-------- Original-Nachricht --------