Basket

1 view

Dusan Djurdjevic

to Basket
Pozdrav ljudi,posto je nedelja los dan za basket,svi imaju nesto drugo
u planu sta kazete da iznajmimo termin recimo u cetvrtak uvece.Ona
hala u kojoj smo bili u 14tom radi do 22h pa racunam kada zavrse svi
sa poslom mozemo na koju partiju basketa,sat kosta 10€ tako da ako se
skupimo moze i jeftino da se prodje,ajd mi javite sta mislite o
ovome...pozdrav svima!!!!

Osman Beganovic

to basket...@googlegroups.com

After work basket, ovaj cetvrtak ispadam. No money no fun

Senad LATIC

to basket...@googlegroups.com
pa moze li koji drugi dan?
za mene je cetvrtak skroz kritican :)

Dusan Djurdjevic

to basket...@googlegroups.com
naravno da moze,samo proveravam jeli moze ideja da prodje posto niko
nece nedeljom da igra.

Edo

to basket...@googlegroups.com
Kako god skontam nedelja je bas pogodna kome se igra. Ali sam radi probe spreman i neki drugi dan pokusati. :)

Vladimir Dadic

to basket...@googlegroups.com
Pozdrav sportasi,

Sto se mene tice moze kako nedelja tako i cetvrtak. Kod mene je no basket yes 100kg+. Znaci nema biranja :-))))

-------- Original-Nachricht --------

--
NEU: FreePhone - 0ct/min Handyspartarif mit Geld-zurück-Garantie!

Kemal Velic

to basket...@googlegroups.com

I ja bi da se upisem u listu za Basket u dvorani.......85kg+ :-)

Igor Zdravkovic

to svi sa basketa
Hajde da ne budem ja najgori, ho�u i ja. Herzhaft lachen

Date: Wed, 23 Nov 2011 13:45:59 +0100
Subject: Re: Basket
From: facoli...@gmail.com
To: basket...@googlegroups.com

--
NEU: FreePhone - 0ct/min Handyspartarif mit Geld-zur�ck-Garantie!