Grill Party, Tulln

Osman Beganovic

to Badjo, Dulex-ic, Senad, basket...@googlegroups.com, Kemo, Mirsad Karat, Amir Kadić, Ermin, Nurija Mehic, Elvis, Sanjin Rados
Halo 'kipa?
Evo gdje bi mogli baciti grill:

http://www.tulln.at/?dok_id=6559&kat=435&mkat=340&op=304&ukat=435

Dule i ja smo danas bili izvidili situaciju, znaci havarija. Imaju 4
grill platza u sumici hladovina zesca, a oko 100 metara je jezero...
Grilplatz se treba rezervisat, djaba je.
to cemo da vidimo u ponedeljak odmah i da se gril baci u sljedecu
subotu, jer vucine haraju ali jesti se mora.

Tamo ima i nekih drugih gliposti kao teren za kosarku odbojku fuzball
itd ne znam ko ce po suncu igrat al mozemo ponijeti loptu nije
problem....

U svakom slucaju daj razmotrite ovu ponudu., javite sta i kako u vezi
koliko janjadi da kupimo.
Sto se tice prevoza mislim da smo vecina nas motorizovana, ali ako
nekome fali mjesto neka se javi pa cemo da organizujemo.

U svakom slucaju islo bi se na vazdan:

Znaci Roadmap za subotu 7.7.2012:

Najkasnije da se u 10 krene iz beca,
kafica se pije u tulnu bacimo light grill dorucak,
malo kosarke malo izvidjanje prostora kako ko,
oko 12 upekne svi u vodu niko iz vode ne mrda
onda oko 14 h neki echt fett rucak da se nadoknadi izgubljene kalorije
onda cunjanje u hladu pivdja jedna druga sok kako ko more podnijet, i
tako dok malo sunce ne zadje i opet idemo malo voda malo kako sta ko
voli
i onda neki light grill vecerica
i najkasnije u 20 h napustamo gelende :)

Hajde javite sta i kako....
Pozz Osa