köszönet és elköszönés

Haragos Árpád

to dencs...@me.com, be...@mindenamibiztositas.hu, Matthew Fleming AISB, Réka Borsody, galagonya, durop...@gmail.com, szilagy...@globiz.hu, erdbaseb...@gmail.com, koc...@gmail.com, lados...@gmail.com, kola...@gmail.com, vikt...@gmail.com, Sándor Gál, Péter Birinyi, p...@ponyvamanufaktura.hu, rasc...@freemail.hu, Balázs Kovács, safran...@gmail.com, Bottyan Pal, Alex Szabó, morua...@gmail.com, vhstud...@gmail.com, vanh...@gmail.com, hei...@gmail.com, redsbas...@gmail.com, nagykri...@freemail.hu, szentendre....@gmail.com, pop...@gmail.com, nk_...@freemail.hu

Tisztelt Címzettek !

Már csak három nap van a 2018. év végéig – a MOBSSz évzáró rendezvénye is megvolt

december 7.-n. Ott az a megtiszteltetés ért engem, hogy elismerésben részesültem

(= „Magyar Baseballért Díj” – amit, ha jól tudom, még az Ő elnöksége idején alapított

dr. Borbély Attila).

Akkor és ott nem volt lehetőségem köszönetet mondani azoknak, akik segítsége nélkül

nem tudtam volna úgy végezni a főtitkári munkát, hogy azért ilyen nagy elismerésben

részesülhessek.

Ezért most ezen a módon, úton mondok nyilvánosan köszönetet azoknak, akiknek a

segítsége, együttműködése hozzájárult a főtitkári munkám eredményességéhez.

Legelőször is Makai Bencének, MOBSSz akkori, legutóbbi elnökének kell megköszönnöm a

segítségét, az irányítást, iránymutatást, és ugyanígy Balog Zsuzsa elnökségi tagnak, korábbi

Liga Elnöknek, majd Liga Koordinátornak, és nem utolsó sorban a nemzetközi kapcsolatok

ismerőjének, birtokosának, stb., a segítségét, az együttműködését.

Ezen túlmenően, anélkül, hogy valakit is megbántanék avval, hogy Neki név szerint nem mondok

köszönetet így nyilvánosan, kiemelem még Birinyi Pétert, akitől mindig minden segítséget, infor-

mációt megkaptam, még az Ő funkcióin (= elnökségi tag, Jegyzőkönyvvezetői Testület Vezetője)

túlmenően is.

És, ha név szerint nem is lehetséges mindenkit megnevezni, akinek köszönöm a segítségét a

főtitkári munkám elvégzéséhez, így ezúton köszönöm meg az Egyesületek Vezetőinek, a Liga

Vezetőknek, a Szövetségi Kapitányoknak, a Játékvezetői Testület Vezetőjének (= Illés László

Zoltán), a „Little League” magyarországi koordinátorának, és természetesen a mindenkori

elnökségi tagoknak is.

A MOBSSz részére a könyvelést végző irodának már korábban, már a mandátumom lejártakor

megköszöntem a segítségét, közreműködését, együttműködését.

Amit viszont sajnos eddig elmulasztottam, és remélem, hogy a mostani Elnökség, Főtitkár majd

pótlólag megteszi helyettem, és a korábbi Elnökség nevében: Komjáthy Gábornak megköszönni,

hogy oly sokáig bírta a Fegyelmi Bizottság elnökeként azt a hálátlan, frusztrációval teli munkát.

A MOB, az NVESZ, az EMMI Sportállamtitkárság és az OSEI azon munkatársainak, akiktől szintén

segítséget kaptam a főtitkári munka megfelelő elvégzéséhez, már korábban köszönetet mondtam.

Végül, elköszönésként, merészelem Simonyi György (a „Szentendre Sleepwalkers” korábbi elnöke)

2017. október 3.-i elköszönő e-mailjének befejező sorát idézni: „További sikereket kívánok, és ne

szét, hanem összetartsatok!”

Legvégül kérem az Egyesületek Vezetőit, hogy ha nem találják túlzónak a kérésem, legyenek szívesek

továbbítani ezt a „köszönet és elköszönés” e-mailem az Egyesület többi vezető tisztségviselőjének, és

az Egyesület azon tagjainak, akik Szövetségi Kapitány, Liga Vezető tisztséget is betöltenek.

H.Á.