új levelező lista a csapatoknak

Gabesz

Mar 8, 2018, 9:26:08 AM3/8/18
to baseba...@googlegroups.com
Sziasztok!

Az utóbbi években egyre több félrteértést és nehézséget okozott a Szövetség és a csapatok közti kommunikációban az, hogy nem létezett egy hivatalos levelezőlista, amin minden csapat és a Szövetség is képviseltette magát, és alkalmas lett volna hivatalos, csapatokat érintő korrekt kommunikációra.

Sokat mindenféle végtelen címlistát használtak, mások ezt a baseball_hun nevezetű levelezőlistát.

Erről a listáról tudnotok kell, hogy egy teljesen nyitott, bárki által használható levelezőlista, amint játékosok, csapatvezetők, baseballrajongók képviseltetik magukat. Ebből kifolyólag nem várható el a listától, hogy minden aktuálisan érdekelt csapat, és csapatvezető, szövetségi tisztségviselő rajta legyen, és az esetlegesen neki címzett levelet ily módon megkapja.

Ezen okokból a Szövetség nevében és hozzájárulásával készítettem egy új levelezőlistát (baseball_hun_official), ami a csapatok és a szövetség egymás közti hivatalos vagy kvázi hivatalos levelezésére szolgál.

A friss nevezési adatokból kigyűjtöttük a csapatkontaktokat, és ez alapján nemrég minden csapatvezető megkapta a meghívóját az új levelezőlistára. Rajtuk kívül a JKV testület, a szövetség illetékesei, és a szövetségi kapitányok is szerepelnek a listán.

Tudom, egy új levlista látszólag bonyolítja az életet, de az imént leírtak miatt ez tűnik a legjobb és ésszerű megoldásnak.

Kérlek Benneteket, hogy az érintettek, akik meghívót kaptak, csatlakozzanak az új levlistához.

Aki érintve érzi magát, de nem kapott meghívót, az kérem jelezze nekem!

Ez a levlista pedig maradjon meg annak, aminek indult, ahol bármilyen baseball témájú eszmecsere, levelezés megengedett.

Üdv,
Gabesz