barışarock hepimiz, hepimiz barışarock için!!!!!!

1 view
Skip to first unread message

gotyak

unread,
May 23, 2008, 3:31:13 AM5/23/08
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu, Barisaroc...@yahoogroups.com
kısa ve öz konuşmak gerekirse her cuma olduğu gibi bu cuma yani 23
mayısta gene saat 19.30da karakaedi'de toplanıyoruz..yeni fikirleri
oturup tartışalım, şimdiye kadar ne yaptık ve sonrasında ne yaparız
diye kafa patlatalım...sonra biraz geyik yapalım..en sonunda
dağılalım..nasıl toplantı planı ama??herkezleri bekliyoruz:D
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages