Selam arkadaşlar;
Az önce GepGenç Festivali'ni örgütleyen aktivist arkadaşlardan biriyle
konuştum ve bizim de BarışaRock olarak atölye çalışmaları yapmayı
planladığımızı söyledim. Ancak daha önceden başvuru yapmamız
gerektiğini ve programlarının belli olduğunu söyledi. Yani bütün
atölyeler ve çalışma yerleri belli olmuş..
Benim öğrendiğim kadarıyla GepGenç'de yapılacak iyi örnekler
konferansına BarışaRock'tan da katılım istenmiş ve bunun için Avi ile
görüşmüşler.. Olay budur, yanlış alarm vermişiz.. =) Önümüzde sadece
10 mayıs günü yapacağımız forum ve basın açıklaması var. Bunun için de
telaşa mahal yok diyorum ve 1 nisan günü yapacağımız atölyeler
toplantısını daha ileri bir tarihe alalım diyorum..
Hakan.
Ailenizi, arkadaşlarınızı en son ne zaman gördünüz? Windows Live Messenger'dan ücretsiz Görüntülü Aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin!