FW: ATÖLYELER TOPLANTISI..!!!

0 views
Skip to first unread message

cansu çakır

unread,
Apr 29, 2008, 11:05:38 AM4/29/08
to barisaroc...@googlegroups.com
 
 
Geldi çattı yine bir Barışarock Atölyeler toplantısı daha..!
 
Bu sene içinde 3. toplantısını yapmaya hazırlanan atölyeler grubu;
Neredeyiz? ve Neler yapmalıyız? sorularına cevap bulmaya, bulamasa da katılımlarda doğacak kaynaşmalarla yeni fikirlere yelken açmaya devam etmektedir..
-AA BİR DAKİKA DURUN BENİM DE SÖYLEYECEKLERİM VAR..!
diyen herkesi dört gözle beklemekteyiz..
Bekleyeceğimiz yer ise 3 Mayıs saat 17.00 da Karakedi Kültür Merkezi'dir..
Sevgilerle..


Pahalı telefon faturaları? Windows Live Messenger'dan ücretsiz ve sınırsız bilgisayardan bilgisayara aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!


Pahalı telefon faturaları? Windows Live Messenger'dan ücretsiz ve sınırsız bilgisayardan bilgisayara aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!

Y.Güney Çelik

unread,
Apr 29, 2008, 4:00:02 PM4/29/08
to barisaroc...@googlegroups.com
kaç saat sürecek belki yetişirim: )
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages