Geldi çattı yine bir Barışarock Atölyeler toplantısı daha..!
Bu sene içinde 3. toplantısını yapmaya hazırlanan atölyeler grubu;
Neredeyiz? ve Neler yapmalıyız? sorularına cevap bulmaya, bulamasa da katılımlarda doğacak kaynaşmalarla yeni fikirlere yelken açmaya devam etmektedir..
-AA BİR DAKİKA DURUN BENİM DE SÖYLEYECEKLERİM VAR..!
diyen herkesi dört gözle beklemekteyiz..
Bekleyeceğimiz yer ise 3 Mayıs saat 17.00 da Karakedi Kültür Merkezi'dir..
Sevgilerle..
Pahalı telefon faturaları? Windows Live Messenger'dan ücretsiz ve sınırsız bilgisayardan bilgisayara aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!