You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu, barisaroc...@yahoogroups.com
Biri varmış biri yokmuş...6 yılın sonunda bazı festivaller biterken
Barışarock hala devam etmekte.Sonuç olarak paranın saadeti için yüz
milyonlar vermek gerekmiyormuş. Festivaliniz için atölye
çalışmalarına
katılmak isteyen gönüllüleri yardımlaşmaya bekliyoruz.
diye bir beklentiyle başlayalı dedik ama olmadı şuanda bir cagrı meti
yazmama lazımdı size ama aklıma ahmed arif in 33 kurşun şiiri geldi
anlamdım neden belkide öldürülen o 33 insanın duygusu yaşadım belkide
onları katledenlerin ismini herhangi bir askeri kışlaya verilmesi ama
n ne bekleycenki vahsete vahset ismi yakışır neyse
lafın kısası hadi toplanalım arkdaşlar festivalimzim güzel gecmesi
için te dökeli fikir üretelim kalkalım bu tür şeyler
için cabazı dökelim ama buluslaım oturup düşenelim
öpüyorum hepiniiz sevgiyle kalın
başladıgı bitmesin yazı
noktalrı bilerk koymayalım devamı gelebilsin diye
mihem
unread,
May 8, 2008, 4:41:17 PM5/8/08
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu
ve guzel yazının sonunda unutulmuş tarihi bende yazıyayım dedim =)
her cuma saat 19,30 karakedie. yarın buluşmak dileğiyle sevgiler