sen yoksan bir kişi eksigiz

0 views
Skip to first unread message

gotyak

unread,
May 8, 2008, 4:29:55 PM5/8/08
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu, barisaroc...@yahoogroups.com
Biri varmış biri yokmuş...6 yılın sonunda bazı festivaller biterken
Barışarock hala devam etmekte.Sonuç olarak paranın saadeti için yüz
milyonlar vermek gerekmiyormuş. Festivaliniz için atölye
çalışmalarına
katılmak isteyen gönüllüleri yardımlaşmaya bekliyoruz.

diye bir beklentiyle başlayalı dedik ama olmadı şuanda bir cagrı meti
yazmama lazımdı size ama aklıma ahmed arif in 33 kurşun şiiri geldi
anlamdım neden belkide öldürülen o 33 insanın duygusu yaşadım belkide
onları katledenlerin ismini herhangi bir askeri kışlaya verilmesi ama
n ne bekleycenki vahsete vahset ismi yakışır neyse

lafın kısası hadi toplanalım arkdaşlar festivalimzim güzel gecmesi
için te dökeli fikir üretelim kalkalım bu tür şeyler
için cabazı dökelim ama buluslaım oturup düşenelim
öpüyorum hepiniiz sevgiyle kalın
başladıgı bitmesin yazı
noktalrı bilerk koymayalım devamı gelebilsin diye

mihem

unread,
May 8, 2008, 4:41:17 PM5/8/08
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu
ve guzel yazının sonunda unutulmuş tarihi bende yazıyayım dedim =)
her cuma saat 19,30 karakedie. yarın buluşmak dileğiyle sevgiler
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages