Ynt: [BarisaRock-Atolyeler] Re: Çağrı metni denemesi...

0 views
Skip to first unread message

Canan Erdoğan

unread,
May 8, 2008, 2:21:05 PM5/8/08
to barisaroc...@googlegroups.com

Çağrı metni çok güzel.

Ama kafama takıldı da, 2007'de 80 bin kişi değilmiydik..  :)


----- Özgün İleti -----
Kimden : barisaroc...@googlegroups.com
Kime : barisaroc...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 8/05/2008 17:47
Konu : [BarisaRock-Atolyeler] Re: Çağrı metni denemesi...
hmm güzel güzelll=)..hakan çok iyisin=))




> Date: Wed, 7 May 2008 14:43:57 -0700
> Subject: [BarisaRock-Atolyeler] Çağrı metni denemesi...
> From: drama...@windowslive.com
> To: barisaroc...@googlegroups.com
>
>
> BARIŞAROCK Karşı Festival 2008
>
> Katılın !
>
> Resim, performans, enstalasyon, happening, heykel, fotoğraf,
> video, illustrasyon ve sanatın her alanından çalışmalarımızla özgür
> ifade alanımız, BarışaRock Karşı Festivalde buluşuyoruz.
>
> 2003 yılında, 5 bin kişinin katıldığı bir karşı festival olarak
> başlayan BarışaRock, 2007 yılında 65 bin kişinin birlikte eğlendiği,
> tartıştığı ve en önemlisi başka bir dünyanın ipuçlarını yarattığı bir
> festival haline geldi.
> BarışaRock, hayatın tüm alanlarında olduğu gibi sanatın da sadece
> bankalar, şirketler, fonlar ve kredilerden müteşekkil bir 'sektör'
> haline gelmesini engellemenin yolu olarak özgür, kaygısız ifade
> alanları oluşturulması gerektiğine inanıyor.
>
> BarışaRock Festivali, bu yıl 9-10 Ağustos günlerinde, performanslar,
> oyunlar, fotoğraflar, resim ve heykelleriyle savaşa, ırkçılığa,
> milliyetçiliğe, homofobiye, cinsiyetçiliğe, çok uluslu şirketlere,
> işgallere, militarizme, nükleere ve küresel ısınmaya karşı ses
> çıkaracak. Bireylerin, gönüllü katılımıyla tamamen 'amatör' olarak
> gerçekleştirilen, kâr etmeyi reddeden, ücretsiz/sponsorsuz karşı
> festival BarışaRock, gönlü barıştan yana çarpan tüm sanatçıları
> Sarıyer Mehmet Akif Ersoy ormanında gerçekleşecek EYLEMCE'mizi
> oluşturmak üzere katılmaya davet ediyor!
>
> "Herkes sanatçıdır." Joseph Beuys
>
>
> BarışaRock Karşı Festival 2008
> Atölyeler Çalışma Grubu adına
>
> Hakan Tuğrul
> drama...@hotmail.com
> 0505 614 29 75
>
> Duygun Vural
> vural...@hotmail.com
> 0535 663 87
>
> ----------------------------------------------------------------------------
>
> Geçen seneki metnin üzerinde biraz değişiklik yaptım arkadaşlar.
> Eksik gördüğünüz yerler varsa düzeltebiliriz..
>
> Bu arada Facebook grubumuz da açılmıştır, böylelikle daha fazla insana
> ulaşabileceğimizi umuyorum..
>
> http://www.facebook.com/group.php?gid=20381745929
>
> Sevgiyle kalın.
>
> Hakan
>
>

======================================================================
                        Başka Bir Dünya Mümkün!

____________________________________________________________________________
Mynet\'in yeni özelliklerini izle, internette kendine ait bir dünya kur!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages