9 mayıs 2008

1 view
Skip to first unread message

gotyak

unread,
May 14, 2008, 2:50:00 AM5/14/08
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu
Dün yapmış olduğumuz toplantıda alınan kararlara göre atölyeler
çalışma gruplarının son hali budur:
-Bileklik Atölyesi:Geçen seneki gibi ilgi göreceğini düşünerek ve
malzemelerinin başka atölyelerde de kullanılabileceğini düşündük.
-Uçurtma Atölyesi:Konser alanında uçurulabilmesini temenni ederek
olsun dedik.
-Fotograf Atölyesi:geçtiğimiz Barışarock zamanlarından derlenmiş bir
fotograf atölyesi.
-Korsan Sahne Atölyesi:Etrafta elinde gitarıyla dolaşıp alanda
seslerini duyurmak isteyen arkadaşların burdayım diyebileceği bir
atölyedir.
-Taş Boyama Atölyesi:Alandan toplayacağımız taşların sonra bir güzel
boyanmasıdır.
-Dilek Pankartı:Yine Onur'un üşenmeden, yılmadan yapmayı istediği
siyah kumaşın üzerine beyaz bez parçalarının dikilip de asılmasıyla
oluşan pankarta alandakiler dileklerini yazacaklar.
-Ritm Atölyesi:Çok sesli bir ritm atölyesi yapılmasını düşündük.Alana
gelenlerin de katılımıyla çook sesli bir atölye olacağını umut
ediyoruz.
-Korkuluk:Gepgenç Festvalî'nde yaptığımız korkuluktan BarışaRock'ta da
yapıcaz..Bilmeyenler için; Akdeniz Heykeli'nin kumaştan olanı-=)-.
-Film ve Belgesel Atölyesi

Evet olsun olsun dediğimiz atölye çalışmaları bunlardır.Tabi bunlar da
MALZEMESİZ olmamakta malesef ki..
Şuan için malzemelerin bir kısmını belirledik:
-RENK RENK İPLİKLER
-KUMAŞ(POLYESTER)
-MARKER KALEMLER
-BOYA
-BANT
-ELİŞİ VE GAZETE KAĞITLARI
-MAKAS
-KARTON
ŞİMDİLİK İHTİYAÇLAR BUNLARDIR İLERKİ GÜNLERDE ÇOK FAZLA EKLENMEMESİ
DİLEKLERİYLE=)..

Sevgilerimle..

ibrahim koç

unread,
May 14, 2008, 3:52:11 AM5/14/08
to barisaroc...@googlegroups.com
korkuluklar için bolca çıta ve kumaş birde büyük yatak süngerlerinden alınması gerekiyor. Gepgenç fest. deki gibi bulaşık süngeri almayın lütfen:) malzeme bol olursa korkuluk dahada güzel olur bilginize
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages