ACİL... Gepgenç, stant, atölye, ACİL...

0 views
Skip to first unread message

duygun vural

unread,
Apr 2, 2008, 5:54:03 PM4/2/08
to barisaroc...@googlegroups.com
Selam millet bu akşamki toplantıda atölyeler grubunda çalışan arkadaşların çogu olmadıgı için acil toplantı olanagımızda doğal olarak olamadı fakat acil toplantı ve acil eyleme ihtiyacımızın olduğunu söylemem gerek yok sanırsam..  11-16 Nisan tarihli Gepgenç festivalinde satan açacak Barışarock'ın  atölye malzemeleri ile ilgili üstüne iş alan arkadaşlarda olumlu olumsuz gelişmeler nedir mail grubu üzerinden bilgilendirilebilrmiyiz acep diye sorar deli gönlüm :)

HAA BİRDE CUMA GÜNÜ TOPLANTI YAPSAK NE GÜZEL OLUR DİMİ

EVET GÜZEL OLUR

Duygun mutluluklar diler..


Windows Live Mail'i ilk deneyenlerden olun. Windows Live Mail.

Hakan TUĞRUL

unread,
Apr 3, 2008, 4:19:15 PM4/3/08
to BarışaRock - Atölyeler Çalışma Grubu
Selam arkadaşlar,

Elimizdeki malzemeler hakkında küçük bir bilgilendirme yapmak
istiyorum. Bugün Hamdullah ile beraber pankart için 5 metrelik beyaz
bir bez temin ettik ancak bunun dışında başka bir gelişme yok
sanırım.. Fazla zamanımız da kalmadı ve bir an önce malzeme bulmamız
gerekiyor..

Yarın ki toplantıda görüşmek üzere..

Sevgiler..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages