1 nisan atölyeler toplantısı ile ilgili bişi :)

0 views
Skip to first unread message

ecem civan

unread,
Mar 31, 2008, 8:20:01 AM3/31/08
to barisaroc...@googlegroups.com, barisaroc...@yahoogroups.com
toplantı tarihinin 11 nisana alınmasını düşünüyorum ben.gepgenç festivalinde atölye yapamayacaksak eger 1 nisanda acil bi toplantı yapmamıza gerek kalmadı.eger bi sorun yoksa toplantı tarihi 11 nisan olsun. 

Aileye katılmanın tam zamanı! Windows Live Messenger'ın 2008 versiyonunu yükleyin! Ücretsiz! Buraya tıkla!

duygun vural

unread,
Mar 31, 2008, 6:21:17 PM3/31/08
to barisaroc...@googlegroups.com

arkadaşlar biliyorsunuz ki Gepgenç festivali için stand iznimiz yok fakat aldıgım son duyumlar bizim orada korsan stant açabilecegimiz yönünde 1 Nisan için geçikmiş bir haber olsa da durum budur bilgilendirmek istedim. salı günü toplanamayacagız gibi çarşamba zaten toplanıyorzu hep beraber genel toplantıda o toplantı sonrası buluşur açil bi toplantı yapar işleri bi şekilde yoluna koymaya bakarız

haydi iyi geceler

 Duygun



From: varosd...@hotmail.com
To: barisaroc...@googlegroups.com; barisaroc...@yahoogroups.com
Subject: [BarisaRock-Atolyeler] 1 nisan atölyeler toplantısı ile ilgili bişi :)
Date: Mon, 31 Mar 2008 15:20:01 +0300


toplantı tarihinin 11 nisana alınmasını düşünüyorum ben.gepgenç festivalinde atölye yapamayacaksak eger 1 nisanda acil bi toplantı yapmamıza gerek kalmadı.eger bi sorun yoksa toplantı tarihi 11 nisan olsun. 

Aileye katılmanın tam zamanı! Windows Live Messenger'ın 2008 versiyonunu yükleyin! Ücretsiz! Buraya tıkla!



Windows Live Messenger ile kendinizi anında ifade edin! Windows Live Messenger!

duygun vural

unread,
Mar 31, 2008, 6:22:47 PM3/31/08
to barisaroc...@googlegroups.com, barisaroc...@yahoogroups.com
mailim de sonu var yine o yüzden tekrarlıyorum


arkadaşlar biliyorsunuz ki Gepgenç festivali için stand iznimiz yok fakat aldıgım son duyumlar bizim orada korsan stant açabilecegimiz yönünde 1 Nisan için geçikmiş bir haber olsa da durum budur bilgilendirmek istedim. salı günü toplanamayacagız gibi çarşamba zaten toplanıyorzu hep beraber genel toplantıda o toplantı sonrası buluşur açil bi toplantı yapar işleri bi şekilde yoluna koymaya bakarız

haydi iyi geceler

 Duygun



From: varosd...@hotmail.com
To: barisaroc...@googlegroups.com; barisaroc...@yahoogroups.com
Subject: [BarisaRock-Atolyeler] 1 nisan atölyeler toplantısı ile ilgili bişi :)
Date: Mon, 31 Mar 2008 15:20:01 +0300

toplantı tarihinin 11 nisana alınmasını düşünüyorum ben.gepgenç festivalinde atölye yapamayacaksak eger 1 nisanda acil bi toplantı yapmamıza gerek kalmadı.eger bi sorun yoksa toplantı tarihi 11 nisan olsun. 

Aileye katılmanın tam zamanı! Windows Live Messenger'ın 2008 versiyonunu yükleyin! Ücretsiz! Buraya tıkla!


From: varosd...@hotmail.com
To: barisaroc...@googlegroups.com; barisaroc...@yahoogroups.com
Subject: [BarisaRock-Atolyeler] 1 nisan atölyeler toplantısı ile ilgili bişi :)
Date: Mon, 31 Mar 2008 15:20:01 +0300

toplantı tarihinin 11 nisana alınmasını düşünüyorum ben.gepgenç festivalinde atölye yapamayacaksak eger 1 nisanda acil bi toplantı yapmamıza gerek kalmadı.eger bi sorun yoksa toplantı tarihi 11 nisan olsun. 

Aileye katılmanın tam zamanı! Windows Live Messenger'ın 2008 versiyonunu yükleyin! Ücretsiz! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "barisarockatolyeler" grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : barisaroc...@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: barisarockatoly...@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com.tr/group/barisarockatolyeler?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---



Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde. tek bir yerde.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages