Bones família!
Vist lo vist, com podeu observar la poca serietat que estan tenint últimament els de la lliga fantasy, he estat buscant per internet, i he trobat una altre lliga (semblant a aquesta) on les puntuacions són en directe (és a dir, a mesura que transcorre el partit es puntuen els jugadors).
La lliga és diu Liga Fantástica Promister, i he creat un grup Barcelonautes per poder començar tots de 0 desde la següent jornada. Estaria bé que us hi anéssiu apuntant, i si resulta més convincent que aquesta, ja sabem on començar l'any que bé.
La dinàmica es semblant, partim d'un pressupost de 120 milions hi hem de confeccionar un equip on no hi poden haver mes de 3 jugadors del mateix equip.
Aquí us deixo l'enllaç: http://promister.com/
Ja anireu dient.
Aleix