Nova lliga futbol

0 views
Skip to first unread message

Aleix Bertran

unread,
Jan 5, 2010, 11:09:56 AM1/5/10
to barcel...@googlegroups.com

Bones família!

 

Vist lo vist, com podeu observar la poca serietat que estan tenint últimament els de la lliga fantasy, he estat buscant per internet, i he trobat una altre lliga (semblant a aquesta) on les puntuacions són en directe (és a dir, a mesura que transcorre el partit es puntuen els jugadors).

La lliga és diu Liga Fantástica Promister, i he creat un grup Barcelonautes per poder començar tots de 0 desde la següent jornada. Estaria bé que us hi anéssiu apuntant, i si resulta més convincent que aquesta, ja sabem on començar l'any que bé.

La dinàmica es semblant, partim d'un pressupost de 120 milions hi hem de confeccionar un equip on no hi poden haver mes de 3 jugadors del mateix equip.

Aquí us deixo l'enllaç: http://promister.com/

 

 

Ja anireu dient.

 

Aleix

roger blanes

unread,
Jan 6, 2010, 2:29:49 PM1/6/10
to barcel...@googlegroups.com
Jo sóc de la opinió que seguiré a la Superliga fins que acabi la temporada (la que ve ho parlem). Suposo que a partir de dijous (que és feiner) començaran a puntuar el partit enderrerit del Valencia-Deportivo i tota la jornada anterior (sempre ho han acabat de puntuar tot tard o d'hora). Lo de promister ho he vist als posts de la superliga amb els comentaris de la gent, i no pinta malament tot i que les estadístiques i la presentació no és tan guapa com la de la superliga (per això hi ha moltíssima més gent aquesta última).
També haig de dir que flipo amb comentaris de la gent al foro de la superliga, i en certa manera ho entenc però és com si els hi anés la vida, suposo que hi ha gent que s'hi juga pasta. Tothom es caga amb les puntuacions (jo inclòs) però sempre acaban puntuant i la gent es torna a enganxar.
Que tothom digui la seva opinió i decidim.
Salut!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages