Sta se radi...kako teku projekti?

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Mogli bi onu kafu organizovati slijedece sedmice za vikend. Meni ostao jos jedan ispit koji se nadam dati u cetvrtak ali nista od toga, mada vrijedi pokusati, pa kontam mogli bi sub/ned na jednu pivu :)

Inace evo Boris i ja samo zavrsili ovaj sajt u wordpressu: http://www.bavarianmotorcars.com/bavarianmotorclub/ ,ja sam radio na jos jednom pa nikako vremena da napisem koju pametnu ovdje. Valjda ce uskoro biti slobodnog vremena pa da se upoznamo ovako uzivo. Kako idu kod vas projekti? Sta radite ? Nas dvojica smo dobili ponudu za drugi sajt pa cemo se baciti na to, ja sam isto tako dobio ponudu za stajling jednog cms-a pa cu vjerovatno uzeti i to, pa cemo viditi... Skuplja se iskustvo polako...:)