Zašto wordpress?

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com
U zadnje vrijeme dosta se priča o wordpressu kako je prestigao sve ostale cms-ove, pa evo jedan jako dobar članak od strane smashingmagazina:

Ukratko, priča je o tome kako ljudi zarađuju od njega i kakvo je stanje u wordpress zajednici.

Boris Savic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Sto se tice popularnosti mislim da WP jeste najpopularniji CMS, medjutim sto se tice razvoja ekstenzija mislim da je sa Joomla-om mnogo lakse raditi, tj, kodirati. Sa druge strane ispostavilo se da Joomla mnogo komplikovana za koristenje, pogotovo ljudima koji se po prvi put srecu sa Joomla-om.

Po mom misljenju izgleda da je klijentima bolje preporuciti WP za manje sajtove medjutim to ne bih islo bas najbolje za neke velike projekte. Bar po mom misljenju.

Boris