Ko je ko....iliti predstavljanje.

Frenki

to Banjaluka freelancing
Pored kafe koju cemo dogovoriti iduce sedmice, najlaksi nacin da se
upoznamo jeste da svako napise recenicu-dvije o sebi, na projektima
kojima je radio, mozda neki trenutni projekat, zatim znanja koja
posjeduje kao i nivo istih, pa da znamo koga sve imamo u grupi.

Ukratko:

Goran Jakovljević
apsolvent na Ekonomskom faxu, uskoro nadam se dipl ecc..

Iskustva:

Photoshop,
PSD to xHtml,css(3), w3c validno, radi na svim browserima,IE7+.
PSD u wordpress temu,
Wordpress znanje mi je srednje/napredno. Znam iskodirati custom temu,
vršiti podešavanja i prepravke pluginova, trenutno radim na
programiranju admin panela za pojedine teme.
PHP/MySQL hmm pocetnik sa OOPom.
Jquery/javascript pocetnik, javascript radio malo sa OOP ali nisam
našao primjenu pa odustao.

Radovi - dizajn i kodiranje:
www.liftmark.net - moja marketing agencija, koju smo prodali u
decembru prosle godine.
www.atvbl.com - napravio sam temu za alternativnu televiziju, neki od
recimo vecih domacih projekata.
www.dnslaktasi.com - dizajn i kodiranje
www.gvse.dk - kodiranje i odrzavanje
www.bmw-djene.com
www.gjakovljevic.com/eoncell/ - samo kodiranje, prijatelj je
dizajnirao.

Profil na elance-u:

https://www.elance.com/s/edit/frenki85/

Poceo u martu da se vise zanimam oko freelancinga. Zadnja 3 posla su
mi postali stalni klijenti pa kada god nesto zatreba mene zovu umjesto
da traze novu osobu preko elancea. Ako mogu, vecinu poslova pokusavam
da idem direkt na paypal, kako bi povecao reputaciju na istom i kako
bi mi omogucili da automatski prebacujem pare na karticu umjesto da
cekam 30ak dana.

Frenki

to Banjaluka freelancing
Da, trenutno radim na BMW-ovoj stranici, tj neki social sajt njihove
podruznice ili cega. Ja dizajniram i implementiram u WP, a Sava999
odnosno Boris programira dodatke i social dio. Imam 3 sajta u ponudi
da radim nakon ispita koji je 26., 2 za neke turisticke agencije,
jedan za nevladinu org. Pokusacu nagovoriti ovu jednu tur. agenciju da
vise plate pa da ukljucim jos par ljudi. Isto tako, na elancu sam
nasao 2 interesantna projekta. VIdjecu da porazgovaram sa njima pa ako
prodje moja ponuda, javim pa da radimo ali sada sam bas kratak sa
vremenom pa nista ne obecavam.

U svakom slucaju, napisite nesto vise o sebi. Ja cu uskoro uzeti
business nalog na elancu pa cemo napraviti agenciju i da se okupimo
oko iste. Primjetili ste da malo vise forsiram taj elance, ali mislim
da je outsourcing budućnost, i da se na tim sajtovima itekako mogu
naći klijenti na duže staze. Freelancer je sa druge strane pun
indijaca i pakistanaca i cijene su 2-3 puta nize nego na elancu, pa
njega izbjegavam. Odesk nisam probao.

Bojan Galic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Zovem se Bojan.

Bavim se raznim vrstama dizajna, od kojih je na ovoj grupi pretpostavljam web dizajn
najinteresantniji, pa �u samo njega spomenuti.
Imam oko 50-ak sajtova iza sebe. Radim samo design layout-a, dakle Photoshop.
Ve�inu sajtova sam radio za jednu hrvatsku firmu EuroART93� (http://euroart93.hr/)
Neki od izvedenih:
http://www.vrticsn.hr/
http://www.vertigo-bar.com/
http://www.gik-grupa.hr/
http://www.stolarija-guberac.hr/
http://www.bruzi.hr/
http://www.toplane.hr/
http://www.toshiba.hr/

Eto toliko od mene za sad :)

Bojan

Aleksandar Milic

to Banjaluka freelancing
Aleksandar MIlic
Diplomirao u decembru prosle godine Informatiku na Prirodno-
matematickom fakultetu u Banja Luci.
Radim kao nastavnik Informatike u Osnovnoj Skoli i ubi me predavanje
Worda i Exela djeci :) )

Iskustva:
-Lanako praksa C#/MSSQL projektni tim (Informacioni sistem Boracke
organizacije. Projektovanje baze podataka, i pisanje procedura za
istu)
-PowerDisigner
-HTML/PhP/MySql/javaScript - (Sad sam se uhvatio Codeingniter
framework-a pa pokusavam napraviti CMS - naravno ovdje cu morati
ukljuciti AJAX)
-C/C++

OSTALE VJEŠTINE:
Lan
Wlan
MikroTik

Iskustva sa Linux OS
Ubuntu OS
Ubuntu Server
Mint OS
CentOS
Član udruženja linux korisnika Republike Srpske (http://ulk.rs.ba)

Toliko od mene za sada.

On 17 апр, 00:18, Bojan Galic <dex...@blic.net> wrote:
> [...]
> Imam oko 50-ak sajtova iza sebe. Radim samo design layout-a, dakle Photoshop.

Boris Savic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Boris Savic,

Tako reci propali student ETF-a xD

Vec skoro 3 godine radim u OGO Sense, firmi koja se specializovala za Joomla development. Tu sam radio na bezbroj projekata.

Godinu i po se bavim i freelancing-om, imam vec dosta stvari iza sebe i veoma zadovoljnih klijenata. Kao sto Goran (Frenki) rece trenutno radimo zajedno na jednom projektu.

Uglavnom ako vam treba neko ko se razumije u Joomla, PHP/MySQL, JavaScript i slicno tu sam ;)

Pozz

Dario

to Banjaluka freelancing
~Dario Osmancevic

Pozdrav postovane kolege freelanceri :)

Ja sam Dario i bavim se grafickim i web dizajnom / kodiranjem vec duze
vrijeme, poceo sam se uciti jos kada sam klinac bio, tako da bi se
moglo reci da sam dugo godina u samim vodama web dizajna i
developmenta.Imam iza sebe dosta sajtova, 95% njih sam napravio za
strane klijente putem freelancing portala.
Takodjer se specijalizujem i za SEO ( Search Engine Optimizing ),
trenutno sam pauzirao sa freelancingom i posvetio se jednom velikom
projektu u kojem trenutno radim ja sam, ali ako bude potrebe za tim
ubacicu u posao jos ljudi.
Projekat se zasniva na turizmu, odnosno radim portal usko vezan za
Hrvatski turizam i preko turistickih affiliate-a cu skupljati
kesh :P.Trenutno sam u suradnji sa General Turistom, Adriatica.Net i
Booking.Com . Trenutno je sve u "beta" fazi, ali cim dovrsim sam sajt
pocecu sa rankingom za kljucnu rijec : "Hotels in Croatia".
Trenutno mi konkurencija nije jaka, naravno prva 2 mjesta su placeni
oglasi od Booking.com-a i Hotels.Com-a, ali sljedeca 3 portala su
slabo SEOvani portali, tako da ne bi trebao biti veci problem prestici
ih.Malo mi duze treba vremena za kodiranje cijelog sajta u PHP jer se
nikada prije nisam upustao u pravljenje sajta za booking hotela, tako
da mi dosta vremena oduzima pravljenje skripti za booking hotela.
Sto se tice iskustva na internetu :
HTML, PHP - perfektno
Joomla, WebSpell i Wordpress - vrlo dobro, joomla malo vise od
wordpressa i webspella jer se dugo vremena bavim joomlom i napravio
sam par modula za nju i bez problema radim svoje template-e.
Photoshop graficka obrada - perfektno
SQL - Srednje
JavaScript - Srednje
Flash - video prezentacije i efekti odlicno, programiranje nikakvo :)
Adobe After Effects - vrlo dobro, radio par intro-a za nekoliko
domacih tv stanica i emisija

U svakom slucaju drago mi je da smo se okupili na jednom mjestu :)

Dado

to Banjaluka freelancing
Pozdrav svima.

Ja sam Daniel

Mislim da u ovoj grupi imam najmanje iskustva.
Jedino sam za Joomlu siguran da mogu reci da dovoljno dobro znam da se
mogu prihvatiti skoro svakog posla
Tu i tamo se uradi nesto u WP i u HTMLu ali uglavnom uz neciju pomoc
kada negdje zapnem.
Svidja mi se ovaj posao i na njega gledam kao mogucnost da radim ono
sto volim, za ljude sa kojima volim da saradjujem.

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Evo da nastavim temu da ne štrčim da drugoj:
većinu o meni imate ovde: cv.tpojka.com
Posljednjih godinu dana se pokušavam ubaciti u freelancing vode preko
PHP-a i MySQL-a.
Bez većih problema čitam kod i prerađujem isti. Po potrebi koristeći
navedena 2 jezika.
Šta sam radio?
Svašta. Heh. Tačno tako - sve što me je zanimalo.
Od toga naplatio nešto sitno preko freelancer(dot)com sajta
Radio sam payment metod za turističku agenciju. http://www.jaital.com/
Uradio sam prevod aplikacije (en->sr) jednom Slovencu za online
support. http://developers.phpjunkyard.com/viewtopic.php?f=14&t=3698
Radio sam i neki prijedlog vremenske prognoze Glas Srpske.
Instalisao i probao sve aplikacije koje nudi godaddy, tako da sam
upoznat sa mogućim opcijama.
Na svom paketu (http://tpojka.com/) na serveru testiram mnoge CMS-ove
i frejmworke.
Trenutno radim na aplikaciji za online porudžbinu poklon kartica i
porudžbina. Sporije mi ide, jer mi više leži PHP nego Javascript
kojeg
moram ovde ubaciti sepet, ali ću završiti u toku sedmice.
Smatram da sam vrlo dobar sa HTML i CSS tehnikama. Brzo učim.
Cilj mi je totalno savladavanje PHP/MySQL-a i Apache tomcat servera.
Stojim tu za svaki prijedlog i svugdje sam registrovan kao Tpojka.
Pored telefona, preferiram mejl i skajp kao model komunikacije.
Ukratko, to je to. Osim toga što sam presurfao 80% interneta ne znam
šta još da vam kažem na prvu. Ali eto, ako se i vidimo ispričaćemo
se.

Pozdrav svima još jednom.
Message has been deleted

Dejan G

to Banjaluka freelancing
Pozdrav,
ja sam Dejan
Bavim se php/sql/jquery developmentom evo vec 6-a godina. Uglavnom
razvoj web aplikacija i custom cmsova / plugina.
Prije toga radio kao linux administrator, sada samo po potrebi.
Trenutno radim sa par firmi freelance tako da sto se tice vremena imam
oko sat/dva dnevno slobodno.

Neki od projekata koje sam radio :

http://irbrs.org/ - pokrece moj custom cms
http://bib.ba - moj custom cms
http://elprenosbih.ba - takodje
http://demofest.org - 2009.

Autor jos par custom CMS-ova i nesto vise web aplikacija.

Zadnjih par godina radim i wordpress / wordpress plugin development
takodje, mozda 15ak projekata do sad.

Trenutno radim na pluginima za WP i moj cms.

To su neke od stvari koje sam radio proteklih godina.
Kad bude kafa, ako budem u mogucnosti dolazim.

Pozdrav svima.

Nebojsa Ilic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Zdravo
evo da se i ja ukratko predstavim

Početnik bez iskustva sa jakom željom da postane programer :)
Imam završenu Višu elektrotehničku školu, CISCO akademiju, i nekoliko PHP kurseva.
Početkom ove godine (2012) počeo ozbiljnije da izučavam HTML, CSS, PHP...
Prvenstveno me zanima PHP odnosno server-side programiraje, ali se trudim da "pohvatam" sve što je vezano za web
kako bih imao što kompletniju sliku.

Moj prvi projekat , koji je još u izradi sam za sada "zakačio" na svoj domen nebojsailic.net
sajt se uređuje pomoću CMS-a koji sam napisao u PHP-u

Sa freelancing-om nemam iskustva, ali mi zvuči kao zanimljiva mogućnost,
pa tako u želji da se informišem "naletih" na vašu grupu.

Ne očekujem nikakvu materijalnu nadoknadu,ali bi bilo kakva mogućnost da se nauči nešto novo
(ili primjeni nešto od skromnog znanja koje  sada imam)  više nego dobro došla.
Ukoliko se takva mogućnost pojavi bio bih jako sretan da me kontaktirate putem e-maila ili
google chat-a neb...@gmail.com