PSD 2 HTML/CSS

Tpojka

to banjaluka-...@googlegroups.com
K'o sto naslov kaze, treba uraditi mobile friendly (main portview ne treba) 8 stranica za postojeci sajt.
PSD je tu i bilo ko sa iskustvom, a da je slobodan, moze se javiti da porazgovaramo u vezi toga.

Pozdrav

Nebojsa Ilic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Ja malo radim web design, više PHP... tako da nisam za ovaj poslić
ali hvala na obavještenju.
Slobodno proslijedi i ubuduće, neće biti višak informacija :)

--
Ову поруку сте добили због тога што сте се пријавили у групу „Banjaluka freelancing“ у Google групама.
Да бисте отказали пријаву у ову групу и престали да примате имејлове од ње, пошаљите имејл на banjaluka-freela...@googlegroups.com.

Dejan Gusic

to banjaluka-...@googlegroups.com

Koji je budzet? I mozes li poslati psdove?

Goran Grbić

to banjaluka-...@googlegroups.com
Nezgodno mi je da saljem PSD jer je pola giga.
Evo dvije slike: prva, druga. Moze li se vidjeti neki primjer slicnog rada?
O budzetu sa poslodavcem, ne sa mnom.

@ Nebojsa
Same here, nego slobodno i ostali neka pisu. ;)
--

Data Files & Informations

Dejan Gusic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Posalji mu http://diamondev.com za portfolio i ostalo. Tamo ima kontakt informacije i kontakt formu.

Pozdrav

Goran Grbić

to banjaluka-...@googlegroups.com
Poslao sam jos danas.
Inace, radi se o poznanikovom (koji nije imao vremena ovaj put) saradniku.