Posao

Frenki

to Banjaluka freelancing
Dobio sam poziv da ostavim ponudu za:

https://www.elance.com/j/wp-customization/29903058/

Trenutno nemam vremena, pa ako je neko drugi zainteresovan i ima
iskustva sa WPom, neka javi pa cu ostaviti ponudu a velika je
vjerovatnoca da dobijem jer sam ranije radio sa njima.

Frenki

to Banjaluka freelancing
Dalje, drugi posao koji je private i iskljucivo poslan meni jeste

https://www.elance.com/j/jquery-nivo-slider-integration-on-site-homepage/29931040/

Treba ugraditi slajder u neki mali cms. Ako mozete zavrsiti za sat
vremena, 20$ tj 30KM je ok cijena, ako treba ja cu srediti html i css,
vi samo ubacite u taj neki custom cms. Sve pare idu vama. Ako vam
treba dva sata, bidujemo 40$. Ili ako imate neku svoju cijenu, javite
pa cu mu proslijediti.

Mogu vam dati svoj profil da radite preko mene, ili ako nemate svoj na
elancu, mozda da sada kreirate i pocnete sa skupljanjem reputacije
radeci manje poslove...Znaci ovaj posao mozete 100% dobiti ako ste
zainteresovani.Opet, sto se tice cijene, slobodno pregovarajte sa
njim, obicno stave nizu i mozete je podici.

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Nivo slider mogu da odradim. Idem da bidujem, a ti mu poruči da sam
tamo. Goran G. Tpojka

On Apr 17, 10:36 am, Frenki <gorane...@gmail.com> wrote:
> Dalje, drugi posao koji je private i iskljucivo poslan meni jeste
>
> https://www.elance.com/j/jquery-nivo-slider-integration-on-site-homep...

Frenki

to Banjaluka freelancing
ok odlicno, daj mi svoj elance profil, da mu prosledim

Goran Grbić

to banjaluka-...@googlegroups.com
Tpojka Goran G

Marinko Tarlać

to banjaluka-...@googlegroups.com
Nemojte �ljakati pod tu�im profilom. Zajeba�ete se na du�e staze.. Jedan
drugim popravite/pokvarite rejting pa se zamjerite...

On 17.4.2012 11:05, Frenki wrote:
> ok odlicno, daj mi svoj elance profil, da mu prosledim

Message has been deleted

Frenki

to Banjaluka freelancing
Upravu si Marinko.

Gorane, poslao sam mu private da te pozove.

On Apr 17, 11:12 am, Marinko Tarlać <mangi...@gmail.com> wrote:
> Nemojte ljakati pod tu im profilom. Zajeba ete se na du e staze.. Jedan
> drugim popravite/pokvarite rejting pa se zamjerite...

Frenki

to Banjaluka freelancing
Sada mi je odgovorio:

"I will do the integration in cms and the php work myself so no
backend dev skills required. Only html, css and some js."

Tako da je posao jos laksi, samo srediti velicinu slideshowa. Rekao
sam da prebaci tebi Gorane,

eto pa se cujemo. Ako treba bilo kakva pomoc oko doticnog, javi.

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Završio sam posao. Čekam da se probudi (vidio sam da je u 4 bio budan)
pa se smiluje i plati. Osim ako se ne sjeti nekog dodatnog settinga
tipa period, vrsta tranzicije,..

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Ma platice, no frx. Glavno je da se pocne. Samo ga zamoli za dobar feedback, i isto reci ako bude bilo kakvih izmjena u buducnosti vezano za taj slajder da mu besplatno stojis na raspolaganju.

Nece biti sigurno, a vece sanse da ga privolis za feedback ;)

Sta bi sa onim drugim poslom, jos nikog nije izabrala?

Goran Grbić

to banjaluka-...@googlegroups.com
Nravno da stojim na raspolaganju vezano za posao koji sam radio.
Za Australijanku još uvijek ništa. Ostalo nešto manje od 2 dana. Vidjeću još sličnog šta ima.
Ako možeš nešto predložiti - slobodno.

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Ako neko ima viska vremena, neka porazgovara sa ovim likom, mozda je nesto interesantno

https://www.elance.com/j/new-partner-group/29998814/

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Kontaktirao sam ja i čekam da vidim da li će mi se javiti.
Evo nešto za dizajnere, možda zanimljivo:
https://www.elance.com/j/website-design-reskin/30045326/?backurl=aHR0cHM6Ly93d3cuZWxhbmNlLmNvbS9yL2pvYnMv

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com
Dobio sam projekat za prebacivanje iz PSDa u drupal7, pa ako je neko zainteresovan i ima iskustva sa drupalom neka mi se javi