tweeterBootstrap/HTML5Boilerplate

已查看 17 次
跳至第一个未读帖子

Tpojka

未读,
2013年2月3日 18:21:312013/2/3
收件人 banjaluka-...@googlegroups.com
Pozdrav drugari,

niko se ne javlja već duže vremena, što ne mora da bude loše, bar uslovno - što se posla tiče. :)

Elem, imam klijenta koji ima sajt za pronalaženje finansijskih savjetnika u određenom regionu, prema parametrima kao što su kompetencije, utisci, te koji mogu da daju besplatne savjete.
Sami konsultanti su dužni da se registruju, a aplikacija prati njihovu aktivnost kao što su odgovori, rejting itd.
Klijenta zanima izmjena dizajna i to da izgleda poput ovog
Sajt je rađen u Codeigniter-u tako da je većina funkcije već postavljena, ja radim na dodacima novih funkcija.
Ako ima zainteresovanih, javite, pa da se se u toku dana (ponedeljak) porazgovara jer bi u utorak mogao imati drugu ponudu.
Ukoliko bude potrebno, vjerujem da će se moći eventualno postaviti projekt na Elance sajtu ali otom-potom.

Svako dobro.

______________________________________

Goran Grbic,
Data files & Informations

skype: tpojka

Goran Obradović

未读,
2013年2月4日 17:44:512013/2/4
收件人 banjaluka-...@googlegroups.com
Ovaj sajt što si naveo (flinq) nije rađen u bootstrapu
回复全部
回复作者
转发
0 个新帖子