Pozdrav frilenserima

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Frilenseri, zdravo ! :)

Nadam se da je ovo početak dugotrajnog i nadasve korisnog
prijateljstva. :D

Tpojka

to Banjaluka freelancing
Evo da nastavim temu:
većinu o meni imate ovde: cv.tpojka.com
Posljednjih godinu dana se pokušavam ubaciti u freelancing vode preko
PHP-a i MySQL-a.
Bez većih problema čitam kod i prerađujem isti. Po potrebi koristeći
navedena 2 jezika.
Šta sam radio?
Svašta. Heh. Tačno tako - sve što me je zanimalo.
Od toga naplatio nešto sitno preko freelancer(dot)com sajta
Radio sam payment metod za turističku agenciju. http://www.jaital.com/
Uradio sam prevod aplikacije (en->sr) jednom Slovencu za online
support. http://developers.phpjunkyard.com/viewtopic.php?f=14&t=3698
Radio sam i neki prijedlog vremenske prognoze Glas Srpske.
Instalisao i probao sve aplikacije koje nudi godaddy, tako da sam
upoznat sa mogućim opcijama.
Na svom paketu (http://tpojka.com/) na serveru testiram mnoge CMS-ove
i frejmworke.
Trenutno radim na aplikaciji za online porudžbinu poklon kartica i
porudžbina. Sporije mi ide, jer mi više leži PHP nego Javascript kojeg
moram ovde ubaciti sepet, ali ću završiti u toku sedmice.
Smatram da sam vrlo dobar sa HTML i CSS tehnikama. Brzo učim.
Cilj mi je totalno savladavanje PHP/MySQL-a i Apache tomcat servera.
Stojim tu za svaki prijedlog i svugdje sam registrovan kao Tpojka.
Pored telefona, preferiram mejl i skajp kao model komunikacije.
Ukratko, to je to. Osim toga što sam presurfao 80% interneta ne znam
šta još da vam kažem na prvu. Ali eto, ako se i vidimo ispričaćemo
se.

Pozdrav svima još jednom.

Tpojka

to Banjaluka freelancing
A evo malo humora za one koji nisu do sad vidjeli ovu stranu:
http://www.27bslash6.com/missy.html
Ludo, burazeru. Ludo.

Goran Jakovljevic

to banjaluka-...@googlegroups.com