Lista uczestników.

marek.kwia...@gmail.com

Apr 25, 2008, 5:09:36 AM4/25/08
to bal magistra 2008
Proszę o wpis, imieniem i nazwiskiem, osób które są chętne
uczestniczyć w balu magistra. Sugerowana cena za osobę wstępnie nie ma
przekroczyć 150 zł.

marek.kwia...@gmail.com

Apr 27, 2008, 4:58:33 PM4/27/08
to bal magistra 2008
Proszę o wpisanie się chętnych!!!

alutka

Apr 28, 2008, 1:46:26 AM4/28/08
to bal magistra 2008
Alicja Szyińska (w zaleznosci od terminu - z osoba towarzyszaca lub
bez ;) )

dud...@o2.pl

Apr 28, 2008, 3:10:50 AM4/28/08
to bal magistra 2008
Maciej Wójcik + osoba towarzysząca

marek.kwia...@gmail.com

Apr 28, 2008, 6:04:41 AM4/28/08
to bal magistra 2008
Marek Kwiatkowski + osoba towarzysząca (cena w granicach 150 zl od
osoby)

Wszystkich chętnych proszę o tego typu odpowiedź na maila, wtedy
będzie możliwe stworzenie wstępnej listy uczestników.

mo7nia

Apr 28, 2008, 1:38:46 PM4/28/08
to bal magistra 2008
Monika Podbielska + osoba towarzysząca

> - Pokaż cytowany tekst -

smiesze...@gmail.com

Apr 29, 2008, 4:34:16 AM4/29/08
to bal magistra 2008
Maciek Śmieszek (wstępnie), cena raczej poniżej 150 zł.

mo7nia

Apr 29, 2008, 5:36:06 AM4/29/08
to bal magistra 2008
Mam polecenie oddwóch kolejnych osób aby wpisać je na listę:

Ewelina Urban + os. towarzysząca
Ilona Woźniak + os. towarzysząca

kasi...@poczta.fm

Apr 30, 2008, 3:43:56 AM4/30/08
to bal magistra 2008
Kasia Korneluk + os. towarzysząca.

ake...@gmail.com

Apr 30, 2008, 1:25:21 PM4/30/08
to bal magistra 2008
Łukasz Tchir + osoba towarzysząca. Może być 150 zł, z noclegiem tez
niegłupi pomysł.

marek.kwia...@gmail.com

May 1, 2008, 5:37:29 AM5/1/08
to bal magistra 2008
Czekam na zgłoszenia, przekażcie znajomym!!

krzysztof....@gmail.com

May 1, 2008, 8:59:27 AM5/1/08
to bal magistra 2008
Krzysztof Płuciennik + osoba towarzyszaca

Sorak

May 4, 2008, 9:05:48 AM5/4/08
to bal magistra 2008
Rafał Soroczyński

mazur....@gmail.com

May 4, 2008, 10:11:37 AM5/4/08
to bal magistra 2008
Bartek Mazur + osoba towarzyszaca.. Myśle że jeszcze conajmniej 6 osób
z naszego kierunku się tu dopisze, tylko pewnie nie ma jeszcze o tym
pojęcia.

Co do ceny.. Mysle ze 150 zł to dosc mało.. Sam organizowałem
STUNIOWKĘ we wrocławskim liceum.. 5 lat temu , średniej klasy impreza
kosztowała 140 zł od osoby.. Mysle ze powinnismy organizowac za sume
ok 200zł od osoby - to jest impreza kończąca nasze 5 wspólnych lat -
warto dołożyc troche wiecej aby nikt później nie żałował. Oczywiści
służe wszelką pomocą, jeżeli chodzi o organizację. Jestem na miejscu i
jakieś doswiadczenie mam. Marku - masz mojego maila, telefon i GG.
Pisz - pozdro..

smiesze...@gmail.com

May 4, 2008, 2:00:18 PM5/4/08
to bal magistra 2008
Po pierwsze dopisuję dwie kolejne potencjalnie chętne osoby z naszego
roku.

Po drugie uważam, że nawet kwota 150 zł od osoby jest dość wysoka.
Między innymi dlatego, że raczej nie jestem za imprezą w stylu
studniówki, bo wtedy rzeczywiście więcej by to kosztowało. Wynająć w
miarę przestronne i dostępne miejsce i ewentualnie szampana na toast.
O resztę niech każdy sam zadba. Jestem za minimalizmem. Po pierwsze
dlatego, że z zamówionym alkoholem, napojami i jedzeniem pewnie będzie
jak na półmetku. Czyli i tak nie dla każdego starczy, więc interes
marny. Po drugie, myślę, że poważniejszej imprezy, w stylu np.
studniówki, nie da się zorganizować. Mówię co myślę. Jestem przede
wszystkim za dobrą zabawą i za tym żeby nie przekombinować.

Marek Kwiatkowski

May 4, 2008, 4:29:56 PM5/4/08
to bal-magi...@googlegroups.com
Proszę o podanie imienia i nazwiska tych osób.

Damian Herman

May 4, 2008, 4:28:29 PM5/4/08
to bal-magi...@googlegroups.com
Kolego , jak chcesz sie zabwiac w "swoim" stylu to polecam 0,7l nalewki
czekoladowej , paczke fajrantow , kocyk i z calym ekiwpunkiem rozlozyc sie
pod B-4 . Nie wiem jak dla Ciebie , ale skonczyc studia to chyba cos wiecej
nizli zdac mature (proponuje spojrzec na statystyki : liczba osoób z średnim
wykjształceniem a liczba osób z wyższym) . Jezeli sie nie bawiłeś
odpowiednio na pólmetku to jestem gotowy Ci to wynagrodzić butelka dowolnie
wybranego napoju za zakresu cenowego 3,5 zł - 6zł i 2 godzinnym bezpłatnym
postojem rowera na parkingu przy Ferio GAJ

ze sportowym pozdrowieniem

Damian

Asia Klepacz

May 4, 2008, 4:58:27 PM5/4/08
to z...@amsnet.pl, bal-magi...@googlegroups.com

Uważam, że Maciek ma rację. Dla wielu osób kwota 150 zł odo osoby to zbyt dużo, jak na taką imprezę. Drogi Damianie nie sprowadzaj tego forum do poziomu podłogi takimi wypowiedziami o nalewkach czekoladowych, bo zapewniam cię, że Maćkowi nie chodziło o imprezę w takim „stylu”.

  A już na pewno wydaje mi się, że impreza poza Wrocławiem, tak jak to na początku było wspominane, nie jest dobrym pomysłem. Jeśli już to Wrocek.

Pozdrawiam

sabina...@gmail.com

May 5, 2008, 5:43:10 AM5/5/08
to bal magistra 2008

Sabina Kubas + osoba towarzysząca.
Cena: 200 zł/os, lokalizacja: Wrocław.

sabina...@gmail.com

May 5, 2008, 5:45:22 AM5/5/08
to bal magistra 2008
Sabina Kubas + osoba towarzysząca

smiesze...@gmail.com

May 5, 2008, 12:51:49 PM5/5/08
to bal magistra 2008
widzę, że pięć lat studiów, których zakończenie tak bardzo chcemy
świętować, nie wszystkich nauczyły jak dyskutować i czemu służy
dyskusja.
wg mnie dyskusja jest po to, żeby wymieniać się opiniami i poglądami
na jakiś temat, w tym przypadku balu magistra. chociaż jak widać nazwa
może być myląca. osobiście nie mam nic przeciwko imprezie w stylu
studniówki, czy wesela, bo tak to brzmi. ale jednocześnie nie wydam na
imprezę więcej niż 150 zł, bo mam wiele ważniejszych dla mnie
wydatków. i przyjmuję, że za taką kwotę forma "balu", czy jak to
nazywać musi być odpowiednio inna. takie są moje ograniczenia,
warunki, poglądy itp. i nie musi się to wszystkim podobać, podobnie
jak nikt nie powiedział, że muszę być na tej imprezie. jeśli komuś
zależy żeby było więcej osób, to niestety musi nauczyć się dyskutować.
i to za pomocą argumentów, a nie "czekoladowych nalewek" i "najebek na
Wyspie Słodowej". a jeśli nie, to spokojnie i bez żalu z mojej strony
może mnie wykreślać z wszelkich list na tą imprezę.

ps. frustratom polecam spacer albo sport na uspokojenie...

marek.kwia...@gmail.com

May 5, 2008, 2:16:04 PM5/5/08
to bal magistra 2008
Nie mam nic przeciwko dyskusji ale chciałbym zachować pewnie porządek.
Na początek chciałem się dowiedzieć kto jest zainteresowany taką
imprezą i ile jest w stanie wydać. Dodatkowo przygotowane są specjalne
wątki na grupie dyskusyjnej poruszające sprawy miejsca, ceny, formy i
terminu balu. Szanuje czyjąś opinie ale chciałbym, żeby inne osoby
uszanowały to, że poświęcam swój czas na organizowanie tej imprezy.
Jak chcecie sie wypowiadać na temat szczegółów to nie piszcie byle
gdzie byle czego. Wejdźcie na forum i zacznijcie komentować
przygotowany do tego wątek. Liczę z waszej strony na pomoc a nie na
szukanie dziury w całym. Marudzenie i negatywne podejście w niczym nie
pomoże. Jeśli nie zbierze się odpowiednia liczba osób chętnych to do
tego balu w ogóle nie dojdzie.

m_kond...@o2.pl

May 6, 2008, 9:20:43 AM5/6/08
to bal magistra 2008
Marta Kondracka + osoba towarzysząca
Katarzyna Kuzyk + osoba towarzysząca
Sugerowana cena za bal od pary 200 zł

Sorak

May 6, 2008, 2:47:01 PM5/6/08
to bal magistra 2008
Rafał Soroczyński
Cena: do 150 zł\os
Lokalizacja: Wrocław

pokrzyw...@gmail.com

May 12, 2008, 4:41:10 PM5/12/08
to bal magistra 2008
Piotr Pokrzywa i Aneta Sławecka :)

dar...@tlen.pl

Jun 7, 2008, 6:35:22 PM6/7/08
to bal magistra 2008
Daria Brandys, jeszcze nie wiem czy z osoba towarzyszaca