اصحو من نومكم يامحبي المطاعم

1 view
Skip to first unread message

3eemy Bo-kareem

unread,
Mar 30, 2011, 5:40:08 PM3/30/11
to


 
اصحو من نومكم يامحبي المطاعم


لان البلديه نايمه على الرشاوي

 

 

الخبز قالب كله أخضر مو نقطه نقطتين

حسبي الله عليهم 

شيكوا على الخبز شيلوا القرطاس قبل البلع 

لاحظو عقب ماأكلوا نصه اكتشفوا انه الخبز معفن

 

الصور تم التقاطها يوم الأربعاء الماضي

من مطعم(( برجر كنج ))

لاحظ عند قلب السندويتش

الخبز عفن ومعشب

 

 


 
 

 و اللى يرحم والديكم

مرروا الرسالة لأكبر عدد ممكن

                                                                    منتديات بنت 18





image0011.jpg
image0022.jpg
image0033.jpg
image0044.jpg
image0075.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages