Fw: از خدا خواستم

Ehsan Rezaee far

من از خدا خواستم ...

من از خدا خواستم که پليدي هاي مرا بزدايد
  خدا گفت : نه
1-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

  آنها براي اين در تو نيستند که من آنها را بزدايم .بلکه آنها براي اين در تو هستند که تو در برابرشان پايداري کني

من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد
خدا گفت : نه
2-Hasan Arabi ☺ ►.jpg
  روح تو کامل است . بدن تو موقتي است

من از خدا خواستم به من شکيبائي دهد
  خدا گفت : نه
301-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

  شکيبائي بر اثر سختي ها به دست مي آيد. شکيبائي دادني نيست بلکه به دست آوردني است

من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد
  خدا گفت : نه
4-Hasan Arabi ☺ ►.jpg
  من به تو برکت مي دهم
خوشبختي به خودت بستگي دارد

من از خدا خواستم تا از درد ها
آزادم سازد
  خدا گفت : نه
5-Hasan Arabi ☺ ►.jpg
  درد و رنج تو را از اين جهان دور کرده و به من نزديک تر مي سازد

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
  خدا گفت : نه
6-Hasan Arabi ☺ ►.jpg
  تو خودت بايد رشد کني ولي من تو را مي پيرايم تا ميوه دهي

من از خدا خواستم به من چيزهائي دهد تا از زندگي خوشم بيايد
  خدا گفت : نه

  من به تو زندگي مي بخشم تا تو از همۀ آن چيزها لذت ببري

من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا ديگران را همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم
    خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفتي
7-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

اگر خدا را دوست داري ، اين پيام را براي 20 تن از جمله کسي که آن را برايت فرستاده ، بفرست . احساس خوبي به تو دست خواهد داد

    امروز روز تو خواهد بود
آن را هدر نده

باشد که خداوند تو را برکت دهد...

براي دنيا ممکن است تو فقط يک نفر باشي ولي براي يک نفر، تو ممکن است به اندازۀ دنيا ارزش داشته باشي

داوري نکن تا داوري نشوي . آنچه را رخ مي دهد درک کن و بدان که برکت خواهي يافت

image001.jpg
image002.jpg
image003.jpg
image004.jpg