Morge itere eventos la Ido-Babileyo 21-22 kl MET / 20-21 kl GMT

Mittelmark

to bablo
Kara Interlinguisti,

morge itere eventos la Ido-Babileyo 21:00-22:00 kloki MET, 20:00-21:00
kloki
GMT: Me facis nova funcioni por nia Babileyo, esez surprizita. Yen la
adreso:

http://www.ido.li/index.php/ULI/Chat

Lasta semano Idisti de India, Chekia, Hispania e Germania partoprenis.

Esez bonvenanta.

Detlef

Mittelmark

to bablo
Kara samideani,

e morge itere eventos la Ido-Babileyo 21:00-22:00 kloki MET,
20:00-21:00 kloki GMT. Lasta semano la Idisti da Kostarika, Usa,
Germania, Chekia, Austria, Italia e India partoprenis.

http://www.ido.li/index.php/ULI/Chat

Til morge,
Detlef

Mixael' SATIGNAC

to ba...@googlegroups.com
Mi ne malamikas al idistoj sed antaù chio pripensata mi min konsideras kiel esperantisto , mi tro memalkutimighis al la apartaj memkrepovoj de tuj bezonataj vortoj, por ke mi deziras eliri el Eo movado, kie mi tamen lege renkontas multan maldektremon, kontraùpatrujeman idearon, ech precipe , kiel oni diras franclingve,  politikan korektemon. Mi komprenas iom L. de Beaufront, se li eble sentus sin kiel ideare fremdulo en sia origina movado, kie li ege rolis, chefe por defendi ideon de internacia lingvo.
Kaj, fine mi diru, ke kvankam mi alighis unuafojon al UEA antaù dudek jaroj, mi ne vere renkontis alian esperantiston tra mia regiono konpreneble krom tra interreto kaj per diversaj korespondajhoj kiel malchea kurso . Mi alkutimigis al lingvo, kiun vi konsideras ghuste kiel malmulte naturema. Se mia Eo interrespondo ne mapaciencigos vin, mi pli detale klarigos al vi , laù miaj konoj, kion mi pensas pri Ido.
> Date: Wed, 30 Nov 2011 12:16:39 -0800
> Subject: [bablo] Morge itere eventos la Ido-Babileyo 21-22 kl MET / 20-21 kl GMT
> From: dgr...@gmx.de
> To: ba...@googlegroups.com

Mixael' SATIGNAC

to ba...@googlegroups.com
Kiom da idistoj vi estas tra la tuta mondo?