Chu povas esti KVAR akuzativoj en unu mallonga frazo?

1 view

Nikolao Mihajlenko

to bablo
Chu povas esti KVAR akuzativoj en unu mallonga frazo?

Jes!

La kvinaN de Majo ni elektis liN kiel ekskurso-gvidantoN en ParizoN.

http://mi.anihost.ru
"La interlingvistika mondo de Nikolao Mihajlenko"

Mixael' SATIGNAC

to ba...@googlegroups.com
Mi estimas, ke tiukaze kvar akuzativoj pezas, tiel ke estus pli elegante, ke oni eksigus volonte la tempan akuzativon, kaj cetere en chi-tiu ekzemplo mi ne komprenas kial "Parizo" estas  n.k , mi ne vidas la translokadon ?