Helplingva stafet-tradukado

r0st0

to ba...@googlegroups.com
Helplingva stafet-tradukado (aŭ relajs-tradukado) estas ludo en kia unu teksto estas multfoje tradukata de unu helplingvo al alia. Ĉiu tradukanto nur scias antaŭan version de la teksto. Estas interesanta kompari unuan kaj lastan versiojn.

Ni organizas tian ludon. Laŭ plano ĝi okazos en septembro. La teksto estos malgranda. La afero ĵa estas diskutata ĉe forumoj de diversaj helplingvoj. Ni pensas komenci de teksto en lingvo Idiom Neutral kaj fini en Idiom Neutral, por eksperimento, kaj se tia ludo okazos plufoje en futuro, tio estos alia lingvo artefarita. Se vi estas interesata, vi povas ĉi tie demandi, diskuti aŭ esprimi vian deziron partopreni.