"Kiu venis?" Vivu la hispana!

Nikolao Mihajlenko

to bablo
Lau tradicio en Esperanto ni devas demandi "Kiu venis?" ech se ni
klare vidas ke venis duopo au trio. Ni devas uzi ununombran "Kiu?"

Same demandas anglolingvanoj kaj ruslingvanoj! Kontrau logiko!

Sed la hispana uzas pluralon kiam temas pri pli ol unu persono.

Do, la hispana estas ech pli logika ol Esperanto!

Ni konsilas al la homaro forlasi la anglan kau ekuzi la hispanan por
internacia komunikado.

http://mi.anihost.ru
"La interlingvistika mondo de Nikolao Mihajlenko"

Mixael' SATIGNAC

to ba...@googlegroups.com
Oni povus koncepti "kiuj venis" ; pluralo teorie ne estas malpermesata al  la individuiga demanda pronomo "kiu"! Chu ne?
Kiam oni ne konas la nombron de eventuala(j) veninto(j) oni povas aùdi " Quién?" anstataù ol "Qiénes" . La formo "quién" sxajnas adjektivan derivajxon de etimologia "qui" au "qué" kvazaù "Quel," franclingve. Sed oni praktike ne aùdas "Quels sont venus ?" "Quelle(s) est/sont venu(e)s?" sed plej ofte "Qui?" . Vi pravas kritiki iom tian nevariablecon?