Ido renkontro en Dessau

Mittelmark

to bablo
Kara planlinguani

de la 23.-27ma de julio eventos en Dessau, Germania, la cayara
internaciona Ido-renkontro. Por partoprenor ye la renkontro lektez
hike:

http://www.ido.li/index.php/ULI/Dessau2012

Ido esas lingua tre simile kom Esperanto, ma nur kun literi dil latina
alfabeto. Ido ja existas depos 1907. Ma anke nuntempe la Ido vivo esas
aktiva. Exemple nun aparis 5 jurnali reguloze: Progreso, Ido-Saluto!,
Kuriero internaciona, Gazuyi, Posta mundi ....

Kordiala saluti,
Mittelmark

PS: Ica texto esis skribita en la Idala linguo ;)

Nikolao Mihajlenko

to ba...@googlegroups.com
Mi estas esperantisto. Mi gratulas IDO-movadon pro tio, ke ghi dauras.
Sur mia pagharo http://mi.anihost.ru estas prezentitaj 12 la plej gravaj internaciaj lingvoj inter ili IDO.

"La interlingvistika mondo de Nikolao Mihajlenko"