Kiel kompreni "juno"-n?

Nikolao Mihajlenko

to bablo
Kiel kompreni "juno"-n?

junulo?
juneco?
juna agho?

Au vorto ne rekomendita al la uzo?

http://mi.anihost.ru
"La interlingvistika mondo de Nikolao Mihajlenko"

Mixael' SATIGNAC

to ba...@googlegroups.com
Mi pensas, laù tio, kion mi memlernis leginte specialajn lernverbojn, ke la kapvorto de la leksikona familio "jun-" estas etimologie adjektivo "juna" (< Lt:IVVENIS, < En: young, < De: jung, < It :giovane, < Es: joven , < Fr:jeune ktp: chiuj-chi estas adjektivaj !) Do, mi postsentis , laù mia memprovado, ke substantiva koresponda vorto de adjektiva radiko taùgus kvazaù la neùtrala en malnova latino
por signifi ajhon, koncepton, ideon enmetita trans la etimologia kvalifiko: Do, ekz.la jun-o : tio, tiu kio, kiu estas jun-a aù entenas ideon pri jun-eco.