Leadership tim US Alumni u BiH

Djana Kazic

Poštovani,

Čast mi je i zadovoljstvo obavjestiti Vas koji su članovi izabrani za vodstvo asocijacije i koji će predstavljati US Alumni u BiH narednu godinu dana:

Predsjednik US Alumni u BiH: Enes Osmančević

Članovi nadzornog odbora:

1.       Jasenka Orman Komljenović

2.       Tomislav Pupić

3.       Meldina Kokorović Jukan

4.       Taida Begić Šarkinović

5.       Sandra Sladaković

6.       Sonja Kesić

7.       Aleksandar Dragičević

Članovi upravnog odbora:

1.       Elma Demir

2.       Vanja Milašinović

3.       Šefik Rizvanović

4.       Velid Efendić

5.       Bojan Bajić

6.       Jasmin Omerdić

7.       Asim Ibrahimagić

8.       Darko Brkan

9.       Marijana Sivrić

Koordinatori:

Banja Luka

Vanja Milašinović

Mostar

Amna Popovac

Zenica

Hasan Avdušinović

Tuzla

Emina Ahmetović

Bihać

Adnan Mujakić

Čestitam svima i radujem se zajedničkom radu a svakako ohrabrujem sve ostale članove da se aktivno uključe u rad asocijacije! O svim aktivnostima bit ćete blagovremeno obavješteni.

Let's connect!

www.alumni.state.gov

Ukoliko nemate svoj account predlažem da ga otvorite. Na State Alumni webu možete pratiti sve novosti, pozive za projekte, povezati se sa drugim članovima. Uključite se i u BiH Alumni Community, opet ukoliko niste do sada. Od septembra ću nastojat sve Vama interesantne i bitne oglase i novosti postavljati na State Alumni web (avgust je za mene neradan pa da unaprijed znate :)

www.facebook.com

Nedavno sam formirala stranicu na Facebooku US Alumni in BiH pa pozivam sve one članove koji su aktivni na istom da se priključe i na taj način prate sve aktivnosti asocijacije. Također, ukoliko želite možemo postati i prijatelji :) (Djana Kazic).

Želim vam ugodan vikend. Ja mislim da je to to od mene za sada do početka septembra. Imamo vodstvo. Imamo vizualni identitet. Sada trebamo vaše ideje i energiju da od septembra krenemo aktivno sa radom! :)

Srdačan pozdrav,

Đana Kazić

Generalni Sekretar

US alumni asocijacija u Bosni i Hercegovini

+387 62 331 205

Husein Nanic

to ba...@googlegroups.com
Postovana,
Cestitke svim izabranim u rkuovodstvo udruzenja i zelja da uspjesno odrade svoj mandat.
Nadam se da cemo dobivati redovno obavijesti o aktivnostima udruzenja.
S postovanjem,

Husein Nanic
Member of the The Parliament
House of Representatives