Fwd: ZAFER ANITI

Av. Kadir DAYLIK

to AYTAM GRUP

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: Bedri Yanbol <bedri...@hotmail.com>
Tarih: 2 Mayıs 2018 18:47
Konu: Ynt: ZAFER ANITI
Alıcı: "ay...@aytam.org.tr" <ay...@aytam.org.tr>

Sayın Daylık.

İçim burkuluk.

Heinrich KRİPPEL adının heykelde yazılışı için

eleştirileriniz olmuştu.

O heykel Türkiye' de tektir.

KURTULUŞU simgeler, ZAFERİ simgeler.

Çok anlamlı bir heykeldir. Tam bir sanat eseridir.

1930 lu yıllarda yapıldığı halde halktan tepki

görmemiştir. ( Çıplak insanlar )

Afyon' lu O heykeli çok sevmiştir.

Hep onun önün de resim çektirir.

O put değildir.

O na tapınılmaz. Sadece ona bakınca KURTULUŞ

anımsanır.

Lütfen onun gene eski pırıl pırıl günlerine dönmesi için

ilgililerle görüşün. Selamlar.

Bedri Yanbol.

to AYTAM GRUP