klima

ays...@yahoo.com

to Aysen Toker Resim Atölyesi Ögrencileri

Müjdeler olsun klimaniz takildi.Vatana millete ve
sizlere hayirli ugurlu olsun.Artik sicaklardan çalisamiyoruz
bahanesi ortadan kalkti.Ayrica müzik tesisatuniz içerilere kadar
çekildi.Bütün bunlarin yapim asamasinda benden yardimlarini
esirgemeyen,Mistaaya,Elif,Eser,Burak ve Süko'ya çok tesekkür
ediyorum.Bu arkadaslariniza sizlerinde bir tesekkür borçlu
oldugunuzu düsünüyorum.Hepimize tekrar hayirli olsun.
AYSEN HOCA

Schizo

to Aysen Toker Resim Atölyesi Ögrencileri
firil firil çizimlere vesile olur isalla...emegi geçen herkese
tesekkürler.

care_for_what_you_wish

to Ayşen Toker Resim Atölyesi Ögrencileri
heppinize teşekkürlerimi sunarım millet!! cümleten hayırlı
olsun..yaz okulu kaydı neyinde bitti gelcem artıkın atölyeye
yaa!!görmeli klimalı halini..merak ettim..off..efil efildir şimdi
atölye..ama kanepe gitti yaa!! yaya yaya oturmak vardı klimaya
karşı..nese..evde sıcak zaten..sandalyeler..onlarda
sıcak..yapışıom ben sandalyelere yaaww!!bak işte fazla güneş
altında kalınca böle oluyom ben..güneş..o da sıcak..yaa o diilde
yine acıktım ben.. evet..yemek yemem lazım..dolma.. o da sıcak..yaa
aşşağa atlicam diğer tarafta cehennem var orasıda sıcak..yok yok
güneş geçti benim başıma..yimeeeeekkkk :D hade görüşürüz..
:)))))