Fwd: Lütfen Duyarsız Kalmayalım

0 views
Skip to first unread message

kamber aydogdu

unread,
May 17, 2008, 5:19:19 PM5/17/08
to ali rıza aslantaş, enes altınsoy, ahmet...@hotmail.com, alpersa...@hotmail.com, ayd...@googlegroups.com, bayram bozkaya, Cenk İbrahim ÖZDEMİR, bayramb...@hotmail.com, Cenk ÖZDEMİR, cfs...@gmail.com, cRn...@hotmail.com, celal...@yahoo.com, mehmet fatih geçör, fati...@gmail.com, drah...@gmail.com, drah...@hotmail.com, mehmet demir, seda dumlu, sencer güney, selim_s...@hotmail.com, efr...@yahoo.com, Ersoy Kabak, enesa...@hotmail.com, hakan yılmaz, rebmak udgodya, geome...@yahoo.com


---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: fatih çalışkan <fatihca...@gmail.com>
Tarih: 17 Mayıs 2008 Cumartesi 03:29
Konu: Lütfen Duyarsız Kalmayalım
Kime:



ONEMLİ NOT:
Bebegin tam adi  'Ege Mahir Yildiz' bu isimde internette web sitesi var. mumkun oldugunca  yaygin duyurabilirsek belki kurtarabiliriz. Sevgiler...
 
bu bir para yardımı  talebi veya hergün gelen sıradan zincir maillerden biri değil..
Asla para  istemiyorlar, bizden tek bekledikleri bu haberi mümkün olduğunca çok insana  duyurmamız ve
bu nakli Ege bebek için mümkün kılmamız. Bir de dualarınızı  esirgemeyin diyorlar..

Lütfen alttaki mektubu okuyun ve  mümkün olduğu kadar etraftakilerinize iletin, ki yitirilen bir can bir bebeğe  can versin olsun !

Ümit  beyin iletişim bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.
O  Hayata sımsıkı tutundu ama...


   

Adı EGE , bizim 2 aylık bebeğimiz....
51  günden beri İ.Ü. Tıp Fakültesi Yenidoğan yoğun bakımında yatmaktadır.Şu anda  damardan  beslenerek hayata tutunuyor. Çeşitli hastalıkların birbirini  tetiklemesi sonucu
incebarsağın tamamı ve kalınbarsağın yarısı   alındı.Doktorların yaşamasına mucize dedikleri
EGE'mize bir umut ışığı  doğdu.

İzmir Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi'nde  incebarsak  nakli yapılacak,tabi ki uygun donör(gönüllü) bulunabilirse. Donörün 0-2 yaş arası 0RH+ kan  grubuna dahil  biri olması gerekiyor.Ne yazık ki  ölmek üzere veya yeni kaybedilmiş bir  donör olmak
zorunda. Ailelerin ikna  edilmesi gerekiyor bir şekilde. Bir hayat kaybedilirken bir hayatı kazanmak an  meselesi... Eğer bulunursa ve nakil başarıyla geçerse Türkiye'de
bir ilk yaşanacak, belki de Dünya'da..   Zaman Ege'nin aleyhine işliyor.  

Lütfen yardım edin...

Bir cana can katma zamanıdır...  
Herkes e haber verelim. Herkes e mail yollayalım.
Tvlere,gazetelere  ajanslara,hastanelere, belki milyonlara...
Bu mucizeye herkes ortak olsun...  
Küçücük bir hayat yardımınızı bekliyor..

Babası : Öğretmen Ümit Fikret  YILDIZ
umitfikr...@hotmail.com  
0505 662 68  72
 
 
 
 

--
Türklük bedenimiz, İslamiyet ruhumuzdur. Ruhsuz beden ceset olur.

DIŞIM PIRIL PIRIL TÜRK
İÇİM ALEV ALEV İSLAM
İÇİM DIŞIMA HAKİM,
DIŞIM İÇİME TUTSAK!





--
http://kamberaydogdu.googlepages.com
image00111.gif
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages