ÖZGÜR ÖZEL : Yeni CHP Genel Başkanı’nı kutlarız

Kemal Simsek

to aydinlik-gelecek-hareketi

ÖZGÜR ÖZEL : Yeni CHP Genel Başkanı’nı kutlarız

Özgür’ün ağabeyi Barış hala grubumuzda mı bilmiyorum ama kendisini sol eğilimli, birikimli ve kişilikli biri olarak değerlendirmiştim, yine kendisine benzer niteliklerdeki kardeşi CHP içinde siyasete atıldığında olumlu görmüştük.

.

Değerli Özgür Özel’in kurultaydaki konuşmasını dinledim, şu aşamada oldukça olumlu buldum.

Önseçim ve CHP üyelerinin politikalara katılımı konusu ve Emeğe vurgusu özellikle önemli.

Öncelikli ve hepsinden önemli bulduğum Önseçim ve Üyelerin siyasete katılım kanallarının açılması idi.

Değerli Kemal Kılıçdaroğlu seçim sonrasında çok kötü performans gösterdi.

Önceki hastalıklı yanlarını abartarak sürdürdü.

Gemi ve kaptan analojisi yapıyordu, benim asıl mesleğim Gemi Kaptanlığı, Kılıçdaroğlu’nun anılan dönemdeki kaptanlık denemesi berbattı.

Bunları nazik bir dille değerli Özgür Özel de dile getirdi zaten.

Acaba Özgür Özel neyi ne kadar yapacak, başaracak” sorusu hatalıdır, doğrusu eğer Önseçim ve CHP üyelerinin siyasetlere katılım kanallarının açılması yolunda söyledikleri, bu yönde tüzük değişikliği gerçekleştirilirse, Özgür çok ama çok önemli bir işi başarmış olacak ve bundan sonrası CHP örgütünün işi olacaktır, Özgür ekip lideridir, sonrasındaki doğru siyasetler için örgütü istenen şekilde yönlendiremez ise değiştirilir.

Seçimin kazanılmasında Ekrem İmamoğlu’na destek olan çevrelerin katkısı olabilir, değerli Özgür Özel önümüzdeki dönemi böyle bir desteğe ihtiyaç duymayacak hale gelmeye de harcamalıdır.

İmamoğlu ile CHP’nin tümden AKPlileşir.

Sol görünümlü halk düşmanı – liberal sol- çizgideki çevrelere karşı dikkatli olunmalı, bunların içindeki özellikle ülkeye partiye zarar veren vermeye devam edenler partiden dışlanmalı.

İktidarın izlediği dincilik ve gerici siyasetler, büyük zenginlerin hırsızlık düzenlerini sürdürmede zorunluluk olarak gördükleri, istenir buldukları bir çizgidir, yani sınıfsaldır.

Büyük zenginler bu halk düşmanı çizginin Türk tipi şeriat düzenine kadar varmasına yanaşır mı bilemeyiz, bu ülkemizin halkımızın çok daha olumsuz koşullarda yaşamasını getirir.

31 Mart yerel seçimlerinin sonucu ve RTE’nin sağlık durumu da bunda çok önemli etkenlerdir.

Umarım değerli Özgür Özel’in CHP Genel Başkanı seçilmesi sonrasında gerçekten bu büyük zenginlerin dayattığı halk düşmanı dinci faşist AKP karanlığından çıkış umudu yeşerir.

Tüzük değişikliğinin istenildiği şekilde yapılmasından sonra CHP’ye üye olmayı değerlendireceğim.

İçten sevgimle,

Kemal Şimşek