ADİL SERDAR SAÇAN : Ben Tuncay Özkan gibi suçunu bilmeyenlerden değilim, suçumu biliyorum

Kemal Simsek

to aydinlik-gelecek-hareketi

ADİL SERDAR SAÇAN :

Ben Tuncay Özkan gibi suçunu bilmeyenlerden değilim, suçumu biliyorum

Değerli yoldaşımız Adil Serdar Saçan’ı genç yaşta kaybettik. ÇOK ÜZGÜNÜZ.

Atatürkçü çizgide gericilere suç örgütlerine karşı savaşımda çok hırpalandı, yüreği yorgun düştü.

RTE ekibinin ne istedilerse verdiği Fethullahçı çete tarafından Ergenekon kumpasında hapse atılmıştı.

Yaptığı savunmayı dinlemenizi tavsiye ederim.

https://www.youtube.com/watch?v=MmmqPrxqQKk&t=666s

24 Haziran 2008 tarihinde İstanbul Güneşli Basın Ekspres Yolunda belediye çöp kamyonundan arabasının üzerine düşen çöp konteyneri nedeniyle oğlu ile birlikte ağır yaralandı.

23 Eylül 2008 tarihinde Ergenekon soruşturması kapsamında gözaltına alınan Saçan, 16 ay tutuklu kaldıktan sonra 15 Ocak 2010 tarihinde tutuksuz yargılanmak üzere tahliye edildi. 5 Ağustos 2013'te İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından karara bağlanan Ergenekon davasında 14 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı.

image.png

Idil Ozsoyler

to aydinlik-gel...@googlegroups.com
Eksildik😰

iPhone’umdan gönderildi

Kemal Simsek <kemalsi...@gmail.com> şunları yazdı (28 May 2023 10:34):

<image.png>

Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "VATAN ve EMEK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aydinlik-gelecek-h...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/aydinlik-gelecek-hareketi/CAOo_SjDvKeBQwDdF_qna82naXv07g7c3DK%3DRA4G9aQuqf9Oc4Q%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

T.C. BURHAN SAVAŞ

to ozso...@gmail.com, aydinlik-gel...@googlegroups.com