VIGTIGT: Forsikringspapirer

Mogens Beltoft

to aviator-...@googlegroups.com
Hej!

Som I måske ved, så stopper Forsikringsklubben under DSvU, og i den anledning er koskoforsikringen hos dem, og ansvarsforsikringen hos Inter Hannover, flyttet over til QBE som en samlet forsikring. Det sker med virkning fra i dag.

Jeg sidder derfor inde med Dimonaens gældende forsikringspapirer. Men jeg kommer ikke lige forbi pladsen, så skal nogen flyve, så skal vi have fundet en måde at få papirerne til Aars på.

Jeg arbejder i Nørresundby, og bor i Nibe, så papirerne kan i dagtimerne afhentes på Lindholm Brygge 31 (GateHouse), vi kan evt. også aftale en overlevering i Aalborg, eller afhentning i Nibe i aftentimerne.

Mogens Beltoft
Kasserer
Aviator - Aalborg Svæveflyveklub
kass...@aviator.dk

Bjørn aka Roa

to aviator-...@googlegroups.com
det kan desværre ikke hjælpe før Fredag aften i Aalborg
/Bjørn
--
MVH
Bjørn B-Larsen aka "Roa"

Mogens Beltoft

to aviator-...@googlegroups.com
Hej!

Var Dimonaen ude og flyve lørdag? Jeg synes den kom over Nibe et par gange.

Jeg har stadig de gældende forikringspapirer... så det var nok ikke den...

/Mogens