Dimona dæk bestillt, slanger mangler

Stefan Pielmeier

to erik.norskov, ch...@aviator.dk, aviator-...@googlegroups.com
Hej Erik,

flyet stå med en punkteret og ødelagt hovedhjuldæk i EKVH hangar. Den er
grounded.

Vi skal have ny dæk og slange til denne hjul for at lave flyslæb til
acrobatisk flyvning med ASK21 på fridag eftermiddag.

Kan du finde ud om du få mindst en dæk og en slange inden torsdag aften så
vi kan reparer Dimonaen på Fridag formiddag?

Venlig hilsen,
Stefan.

--
Stefan Pielmeier
email:ste...@symlinux.com

Stefan Pielmeier

to aviator-...@googlegroups.com, erik.norskov, ch...@aviator.dk
Hej Dimona folk,

i aften vil Erik og Jens undersøge om de dele Erik vil få hjem i
eftermiddags er nok til at få Dimona flyveklar i gen.

Venlig hilsen,
Stefan.