Kølervæske og olie procedurer??

stefan_google

to Aviator - Dimona
Hej, jeg hører fra andre piloter at de procedurer som stå i håndbogen
ikke holder mht. olie og kølervæske.

Jeg kan dog ikke finde dette på skrift i håndbogen eller i flyjournal.

Når der bruges speciel kølervæske som kræver andre procedurer, kan vi
så ikke vedhæftet dette i flyjournal og flyhandbog sådan at alle
piloter falder over det?

Mht. olie få jeg besked om at den ikke skal måles efter flyvning og
heller ikke før, men når olie er kold og så skal der drejes propellen,
etc.; jeg synes at også der vil det være bedre at have et stykke
skrift i håndbogen og flyjournalen sådan at alle piloter (og ikke kun
dem som tilfældigvis snakker med nogen anden om lige dette emne)
opfanger den gode methode vi alle skal bruge.

Hvem kan gøre dette?

Christian O'Brien Carlsen

to aviator-...@googlegroups.com
Hej

Manden der også tapper olie af efter den person der overfylder den.

Hør Capt. Henrik Sylvest.

Venlig hilsen / Best Regards
Christian O'Brien Carlsen

Mobile + 45 20 99 83 80